Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:37:09 GMT

یک عضو دیگر هیات‌رئیسه علیه وعده تاج و کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۶۰۵۷

طهمورث حیدری در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال در تهران، اظهار داشت: برای اولین بار کاپ جام جهانی قطر به ایران آمد. برنامه‌ زیبایی بود و همه شاهد بودیم. ما هم به تیم ملی فوتبال کشورمان افتخار می‌کنیم. امیدواریم برای اولین بار تیم ملی کشورمان بتواند با درایتی که انجام خواهد شد به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برنامه‌های فدراسیون برای تقویت تیم ملی در جهت حضور بهتر در جام جهانی، تصریح کرد: مطمئن باشید با تکمیل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اتفافات بهتری می‌افتد و حمایت‌های خوبی نیز از تیم ملی صورت می‌گیرد. برنامه‌ها در آینده اعلام خواهد شد و بازی‌های تدارکاتی نیز برای تیم ملی پیش‌بینی شده و دوستان در فدراسیون فوتبال با انرژی بیشتری کار را انجام خواهند داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بحث تغییرات در نیمکت تیم ملی چقدر جدی است و در جلسه‌ای که با مهدی تاج داشتید آیا بحثی در خصوص تغییرات روی نیمکت تیم ملی و آمدن کی‌روش و برکناری اسکوچیچ‌، مطرح شد، گفت: نظر رئیس فدراسیون فوتبال مهم است اما آن چیزی که تاج در مورد آن صحبت کرد، حمایت از تیم ملی فوتبال و بازی‌های تدارکاتی و صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی بود.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا نظر آقای تاج آمدن کی‌روش به تیم ملی است، گفت: آقای تاج اصلا چنین موضوعی را مطرح نکرد. شاید در تبلیغات برای انتخابات فدراسیون فوتبال چنین صحبتی را مطرح کرد اما در جلسه هیئت رئیسه این بحث اصلا مطرح نشد بلکه هدف‌شان این است که از تیم ملی حمایت بشود.

وی درباره صحبت میرشاد ماجدی مبنی بر اینکه اگر کی‌روش را به تیم ملی بیاورند پای قراردادش را امضا نمی‌کنم، آیا شما این قرارداد را امضا می‌کنید، گفت: شخصا قائل به آن امضای قرارداد قبلی‌ام هستم که آقای اسکوچیچ تا پایان جام جهانی در تیم ملی بماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر مهدی تاج طهمورث حیدری کارلوس کی روش مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت مهدی تاج مقتدی صدر فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت که «حواله خودرو را ما نمی‌دهیم ولی درخواست آن را پیگیری خواهیم کرد».

به گزارش فارس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: این قهرمانی حاصل 2 سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی بود. شما خبرنگاران شاهد بودید که در تورنمنت‌های مختلف، بازی با تیم‌های مختلف، تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی برنامه ریزی کردیم. اگر رنکینگ کنونی فوتسال را نگاه کنید، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین نخواستند با ما بازی کنند ولی اکثر کشورها که حرفی برای گفتن دارند با ما بازی کردند. بازی با برزیل خیلی خوب بود، شاید شاکله اصلی تیم را شمسایی از آن بازی انتخاب کرد. بعد از آن بازی با روسیه و بعد تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد.

وی ادامه داد: از پس فردا کارمان را به امید خدا در خصوص کلیتی که برای جام جهانی انتخاب کردیم، شروع خواهیم کرد. ان‌شاءالله می‌رویم که در جام جهانی نیز افتخار آفرینی کنیم.

اصولی در خصوص تعداد اردوها برای جام جهانی گفت: نظر شمسایی این است که لیگ ما حداقل 5-6 هفته پیش برود. این موضوع می‌تواند سطحی از آمادگی را به وجود آورد. برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌هایی که خواهیم داشت مذاکراتی انجام دادیم و اگر قطعی شد، خواهم گفت. با قدرت و مصمم آماده‌ایم که شهریور ماه در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: ما در خدمت شمسایی هستیم و ان‌شاءالله با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: یک بدهی از پارسال باقی مانده بود، آن هم به خاطر آخر سال است. ما خودمان نیز درگیر بودیم و من خودم هم واقعیتش درگیر کاروان تیم بودیم. در اولین فرصت بدهی را تقدیم خواهیم کرد.

اصولی در خصوص جایزه ملی‌پوشان نیز گفت: حواله خودرو که نه. حواله خودرو را که ما نمی‌دهیم. درخواست را بله پیگیری می‌کنیم. در آن چارچوبی که تعریف شده، بخشی پرداخت شده و بخشی پرداخت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس