Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از المسیره، «مهدی المشاط» بر لزوم حفظ امنیت و جریان دریانوردی در دریای سرخ تأکید کرد و افزود که نیروهای یمنی همچنان مقابل هرخطری که ساحل غربی یمن را تهدید کند، ایستاده‌اند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، گفت: ائتلاف سعودی دریانوردی بین‌المللی را با اقدام‌های وحشیانه خود به خطر انداخته و از به درد و رنج انداختن مردم یمن لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المشاط اضافه کرد، جایگاه رفیعی که اکنون ارتش ما به آن دست یافته، از ثمرات مقاومت در برابر تجاوز دشمن است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتش این کشور توانایی حمله به هر نقطه‌ای در آب های اطراف یمن را دارد، گفت: به تازگی سلاح‌های زمینی و دریایی را توسعه داده‌ایم و می‌توانیم هر نقطه‌ای بر روی زمین و دریا را در اطراف یمن هدف بگیریم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین درباره توقیف کشتی‌های حامل سوخت یمن از سوی ائتلاف سعودی افزود که این اقدامات موجب از بین رفتن آتش‌بس می‌شود.

المشاط در ادامه به دشمنان یمن گفت که کشتی‌های جنگی که به نزدیک سواحل آورده‌اید تا کشورمان را تحت محاصره قرار داده و نابود کنید، حتی کودکان ما را نمی‌ترساند.

پیش تر عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفته بود که نیرو، تجهیزات و کشتی‌های جنگی آمریکایی به مناطق مختلف یمن از جمله جزیره سقطری وارد شدند.

نیروهای مسلح یمن روز پنجشنبه با برگزاری رژه نظامی، موشک‌های جدیدی را رونمایی کردند. در این رژه موشک جدید زمین به دریا از نوع «فالق-۱» و موشک‌های زمین به دریای «المندب-۲» رونمایی شد.

این مراسم بزرگترین نمایش نظامی است که نیروهای یمنی برگزار کردند و در آن جدیدترین وسایل و تجهیزات صنایع جنگی زمینی، هوایی و دریایی را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها یمن دریای سرخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن دریای سرخ یمن دریای سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم