Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته کریمی در گفت‌وگو با ایرنا درباره نامشخص بودن وضعیت تیم ملی فوتسال زنان ایران، اظهار داشت: کرونا سبب شد تا مسابقات ما به تعویق بیفتد؛ اما نباید از نامهربانی فدراسیون فوتبال با فوتسال زنان و حتی فوتبال ساحلی چشم پوشی کنیم زیرا بدون هیچ امکاناتی ۲ دوره قهرمان آسیا شدیم. نادیده گرفتن این قهرمانی از طرف مسئولان فدراسیون فوتبال، بی‌انصافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی در لیگ کویت بازی می‌کردم برای آنان بسیار ارزشمند بود که بازیکنی از تیم قهرمان آسیا در این لیگ حضور دارد. مساله فوق نشان از اهمیت قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در سایر کشورها دارد.

کریمی با اشاره به اینکه فوتسال زنان بسیار مظلوم واقع شده است، گفت: فدراسیون به دلیل انتخابات و حاشیه‌هایی که ایجاد شد، بیشتر ضرر کرد و مقداری مایوس شدیم. در نسلی این اتفاقات رخ داد که می‌توانست با برنامه‌ریزی و حمایت در بین سه تیم برتر فوتسال زنان جهان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: اکنون خبری از جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا نیست و اعتراضی هم نمی‌شود. قرار است کمپینی به جهت نبود برنامه برای فوتسال زنان در آسیا تشکیل دهیم. مگر چند سال می‌توانیم بازی کنیم؟ ایران سرشار از استعداد است و اگر باریکنی بگوید که می‌خواهد فرزانه توسلی، فاطمه اعدادی یا بازیکنان مطرح دیگر فوتسال زنان شود، سخت در اشتباه است زیرا این بازیکنان یک عمر تلاش کردند تا به این قله رسیدند.

کریمی یادآور شد: بازیکنان اکنون با این هدف پیش می‌آیند تا به بهترین بازیکن آسیا تبدیل شوند؛ اما در دوران ما تنها پیروزی تیم ملی مهم بود. اگر در سن ۲۶ سالگی بهترین بازیکن آسیا و جهان شدم یا هر سال تمامی ملی‌پوشان در تارنمای فوتسال پلنت از ایران به عنون بهترین بازیکن انتخاب می‌شوند، چون تلاش زیادی کرده‌اند. بازیکنان الان باید در ۲۳ سالگی حداقل به این عنوان برسند زیرا در آن زمان بستر و امکاناتی فراهم نبود.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان جوان را می‌بینم که به دلیل قهرمانی ما در آسیا بلند پرواز هستند و دوست دارند بهترین بازیکن قاره شوند. در صورتی که اگر تیم قهرمان نشود بهترین بازیکنی لذتی ندارد و یادم نمی‌آید که در مسابقات آسیایی به چنین چیزهایی فکر کرده باشم. فقط قهرمانی مهم است و اول از همه باید به فکر تیم باشند. یک‌سری از بازیکنان تیم محور و یک سری فرد محور هستند. باید روی این موارد کار شود.

ستاره فوتسال زنان آسیا عنوان کرد: با تعویقی که در مسابقات فوتسال زنان رخ داده بازیکنان جوان به اردو نیامدند تا از تجربیات ما استفاده کنند.

وی یادآور شد: به نظر مربی و کادر برای انتخاب نفرات تیم ملی فوتسال زنان احترام می‌گذارم. تمامی بازیکنان آنقدر بزرگ هستند که در این زمینه هیچ مصاحبه‌ای نکردند و به نظر مربی احترام گذاشتند. قطعا درد و دل‌های خود را با مربی در میان گذاشتیم. هر مربی اهدافی دارد و ممکن است بحث خط خوردن بازیکنان در میان نباشد بلکه انتخاب آن بازیکنان برای کسب تجربه در مسابقات کافا مطرح شود. هیچ کسی جای بازیکنانی چون نسیمه غلامی، سهیلا ملمولی و دیگر فوتسالیست‌های مطرح نمی‌تواند باشد. حتی من فرشته کریمی هم نمی‌توانم جای آنها باشم. مساله‌ای که مربی روی آن فکر و برنامه‌ریزی می‌کند و امیدواریم بهترین اتفاقات رخ دهد.

کریمی گفت: همواره خاطرات شیرینی در آلبوم فوتسال زنان ایران وجود دارد و فدراسیون فوتبال این نامهربانی را تمام کند. فوتسال زنان جواهر ورزش تیمی کشور است. بعد از انقلاب اولین تیمی هستیم که مقام اولی را کسب کردیم و امیدوارم برای این جواهر ارزشمند احترام قائل شوند تا فوتسال زنان مسیر موفقیت خود را طی کند.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران ای اف سی تیم ملی فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران ای اف سی تیم ملی فوتسال زنان فدراسیون فوتبال ایران ای اف سی تیم ملی فوتسال زنان فدراسیون فوتبال بهترین بازیکن فوتسال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم