Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب حاتمی روز جمعه در حاشیه آیین افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران بروجرد افزود: طرح "حامیم" با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد. 
وی اظهار داشت: از اهداف دیگر طرح "حامیم" امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه ها و استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان و آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان بیان کرد: مخاطبان طرح دانشجویان، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌های سراسر لرستان هستند. 
حجت الاسلام حاتمی اضافه کرد: دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) در بروجرد در این طرح شرکت می کنند.
مسوول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از برنامه های اجرایی در طرح "حامیم" نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسوولان ارشد لرستان از امروز جمعه آغاز  و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه این طرح  تاثیر گذاری بالایی در دانشگاههای استان لرستان خواهد داشت، ادامه داد: نشست با خانواده شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آیت الله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری، استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برنامه دیگر خواهد بود.
دبیر اجرایی طرح "حامیم" نیز گفت: در طول اجرای طرح سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، همرزمان امام حسین(ع) و کتاب خط امام (ره) توسط اساتید برجسته تدریس خواهد شد.
حجت الاسلام محسن قربانی  افزود: همچنین در اجرای این طرح چهار نشست معرفتی با عناوین جهاد تبیین، جنگ شناسی دانشجویی و مقایسه حکمرانی امیر المومنین(ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن شناسی و پاسخ به شبهات برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: در طول این طرح کارگاه نقد فیلم و گسترش مبانی اسلامی با نمایش فیلم هناس، و کارگاه مدیریت نشریه و شبکه سازی نسل جوان انقلابی با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی طرح "حامیم" گفت: بازدید از صنعت و دستاوردهای نظام در شهرستان با بازدید دانشجویان از صنعت نساجی و دارو سازی به عنوان برند ملی انجام خواهد شد.
حجت الاسلام قربانی افزود: در اجرای طرح " حامیم" برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بروجرد ایرنا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ایرنا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بروجرد ایرنا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها لرستان دانشگاه ها حجت الاسلام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • جزییات سومین دوره آموزشی حلقه‌های میانی «حامیم» در دانشگاه علامه اعلام شد
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد