Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:14:16 GMT

معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۰۷۳۴۱

معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مردانی رئیس بسیج اساتید در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: این دوره از آموزش عالی در نوع خودش کم نظیر است، معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم.

وی با تاکید بر اینکه این دوره فرصت خوبی برای پیاده سازی اهداف گام دوم انقلاب است، گفت: جوان گرایی مورد تاکید مقام معظم رهبری و کادر سازی از اهداف بسیار مهم و اولویت دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج اساتید کشور خاظر نشان کرد: باید میدان برای فعالیت جوانان مهیا باشد، در دولت‌های مختلف تاکید داشتیم که باید مشکلات با تکیه بر علم حل شود.

وی با اشاره به طرح کمک به نظام کارآمدی کشور در بسیج اساتید، گفت: پیگیر این هستیم که به اساتید بسیجی توجه ویژه شود، ۲۰ کارگروه برای حل مسئله محوری ایجاد شده است.

مردانی با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: نباید از نگاه به مسائل اساسی و کلان غاقل شویم، به ویژه نباید از سیاست‌های کلی و کلان مثل اقتصاد دانش بیان غافل شویم. مشکلات کشور باید بر پایه علم دانشگاهیان حل شود.

وی اعتلای سازمانی بسیج اساتید را یکی از محورهای مهم بیان کرد و گفت: از سال ۸۰ تا کنون فعالیت‌های زیادی انجام شده و بیش از ۵۶ هزار استاد در این سازمان فعالیت می‌کنند.

مردانی افزود: بسیج اساتید باید در دانشگاه‌های مادر استان مستقر شوند، این کار را در همه استان‌ها شروع شده است.

کد خبر 5579401 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان بسیج اساتید محمدرضا مردانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه شهید بهشتی آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران اربعین حسینی دانشگاه جامع علمی کاربردی کنکور مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال