Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی شامگاه پنجشنبه در نشست هیات اندیشه ورز بسیج کارمندان استان مرکزی، افزود: ۱۵ گروه جهادی در این فرآیند سازماندهی شد و مشکلات و خواسته‌های اقشار مختلف مردم فهرست‌بندی و به نهادهای مربوطه ارسال شد.

وی با بیان اینکه برپایی میزهای خدمت همچنان ادامه دارد، بیان کرد: میزهای خدمت بسیج کارمندان در دو بخش عمومی با حضور ۱۵ دستگاه مهم و بخش تخصصی در کارخانجات و صنایع با محوریت رفع مشکلات بانکی، بیمه ای و مالیاتی برگزار می شوند که تعدادی از آنها در هفته گذشته و تعدادی نیز در هفته آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی ادامه داد: در سال جاری میزهای خدمت بسیج کارمندان با ۳ محور مساجد، مناطق محروم و کارخانجات برگزار می شود که در سال گذشته بیش از ۷۵۰ میز خدمت برگزار شد و بیش از ۶۵۰ مشکل مردم مورد بررسی قرار گرفت که کارگروه های تخصص برای بررسی و رسیدگی به آنها نیز تشکیل شد.

سرهنگ عباسی اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری برنامه های سازمان بسیج کارمندان در سطح ادارات و پایگاه های دستگاه های اجرایی و اداری با رویکرد جهاد تبیین و خدمت صادقانه به مردم برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی،تهیه کتابچه شهید علیرضا بابایی که از شهدای کارمند و مدافع حرم استان مرکزی است، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح ادارات،‌ نذر خون و برگزاری میز خدمت در نمازهای جمعه استان از دیگر برنامه های بسیج کارمندان در طی روزهای اخیر به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت بود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است،گفت: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان های انقلاب حرکت می کند و امروز ساخت دولت اسلامی از مهمترین الزامات حرکت در راستای تمدن اسلامی است و بسیج کارمندان در این مسیر گام برمی دارد.

برچسب‌ها هفته دولت اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت اراک استان مرکزی هفته دولت اراک استان مرکزی بسیج کارمندان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان