Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروسازی فورد ۱۹۸ هزار خودروی فورد اکسپدیشن و فورد لینکلن متعلق به سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ را در آمریکا پس‌از دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر ۲۵ آتش‌سوزی فراخواند. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خودروسازی فورد 198 هزار خودروی اس‌یو‌وی را در آمریکا جهت تعویض تجهیزات موتور دمنده پس‌از دریافت گزارش‌هایی مبنی‌بر 25 آتش‌سوزی فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراخوان شامل خودروهای فورد اکسپدیشن و فورد لینکلن متعلق به سال‌های 2015 تا 2017 می‌شود. خودروسازی فورد اعلام کرد در آتش‌سوزی‌های اعلام‌شده تنها یک جراحت جزئی گزارش‌شده است. مالکان این خودروها از دوازدهم سپتامبر فراخوانده می‌شوند.

فراخوان خودروهای آمریکایی تسلا در آلمان به‌علت نقص فنیفورد حدود 3 هزار وانت برقی را به علت نقص فنی فراخوان می‌کند

طبق گزارش این خودروسازی، این فراخوانی ارتباطی با فراخوانی ماه ژوییه که مربوط به مدل‌های اکسپدیشن 2021 می‌شد، ندارد.

خودروسازی فورد همچنین اعلام کرد 1175 خودروی برقی موستانگ مک‌ای مدل 2022 را به‌خاطر نقص در تولید فرامی‌خواند.

شرکت فورد تمام خودروسازان آمریکا را با 52 کمپین فراخوانی جداگانه تحت کنترل دارد که حدود 7.4 میلیون خودرو را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/101

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودروسازی فورد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است

براساس گزارش بیزنس اینسایدر، وارن بافت، سرمایه‌گذار معروف آمریکایی و مدیرعامل شرکت برکشر هاتاوی، زنگ هشدار هوش مصنوعی را به صدا درآورده و گفته است که این فناوری تحول‌آفرین باعث افزایش و پیشرفته‌تر شدن روش‌های کلاهبرداری خواهد شد.

به گزارش زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • استارت سرد خودروسازی
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول