Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه ایرنا، با توجه به کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان استان در مسابقات فرهنگی و هنری در بخش فعالیت های گروهی، نمایش عروسکی دخترانه، هنرستان کوثر حائز رتبه برگزیده کشوری و نمایش عروسکی پسرانه هنرستان میرک حائز رتبه  سوم کشوری شدند. 

همچنین دبستان دوره اول ابتدایی زکیه از منطقه ملکان، دبستان دوره دوم ابتدایی میثاق از ناحیه سه تبریز، دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه پویندگان از  مراغه، دبیرستان پسرانه دوره اول متوسطه سیفی از منطقه مراغه و دبیرستان دوره دوم متوسطه زهرای مرضیه از شهرستان مراغه موفق به کسب رتبه برتر کشوری در بخش نقاشی همگانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مسابقات فرهنگی و هنری در ۸۰ رشته در هفت بخش ادبی، پژوهشی، کتابخوانی و کتاب پژوهی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دانش آموزی، هنرهای دستی و تجسمی همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت هر سال، در مدارس استان شروع می شود.

 در مرحله آموزشگاهی ۵۲۴ هزار نفر از دانش آموزان با ثبت نام در سامانه همگام در این مرحله شرکت کرده و بایکدیگر به رقابت پرداختند  و در مرحله منطقه - ناحیه حدود ۵۰ هزار اثر مورد داوری غیر حضوری قرار گرفت.

مرحله استانی این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا چند سالی است که به شکل غیر حضوری برگزار می شود که در مرحله غیر حضوری ۱۱ هزار اثر دانش آموزی توسط داوران رشته های مختلف بررسی و پس از راستی آزمایی توسط داوران ۷۰۰ نفر از دانش آموزان حایز رتبه های اول تا سوم استانی شدند.

بر این اساس، ۲۴۰ اثر دانش‌آموزی که رتبه های اول را کسب کرده بودند، تحویل دبیرخانه کشوری مسابقات شد و در نهایت دانش آموزان استان با کسب ۷۰ رتبه برتر کشوری خوش درخشیدند.

استان آذربایجان شرقی در بیست و دومین دوره مسابقات پرسش مهر ۱۳ رتبه برتر کشوری شامل چهار رتبه دوم، چهار رتبه سوم و پنج رتبه برگزیده کشور را کسب کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی المپیاد دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی المپیاد دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی المپیاد دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند