Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی آتش‌بس در دونتسک، گورلووکا و پانتلمونوفکا توسط نیروهای اوکراینی گلوله‌باران شد.

این دفتر در بیانیه ای اعلام کرد: «نیروهای اوکراین صبح دونتسک، گورلووکا و پانتلیمونوفکا را گلوله‌باران کردند و در مجموع 13 گلوله 155 میلی متری از سلاح های ناتو شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایالات متحده، کانادا و استرالیا ده ها فروند هویتزر دوربرد M777 را به اوکراین تحویل داده اند که توسط نیروهای مسلح اوکراین برای بمباران شهرها و شهرک های جمهوری دونتسک از جمله پایتخت، دونتسک استفاده می شود. این درگیری جان غیرنظامیان را تهدید می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند