Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز پس از ورود به دزفول با بالگرد از فرودگاه این شهرستان عازم منطقه محروم احمد فدالله در بخش شهیون شد.

منطقه فداله عمران در میان رشته‌کوه‌های زاگرس در بخش شهیون دزفول واقع شده که اهالی آن عشایر بختیاری و سادات هستند؛ روستاهای این منطقه از کمبود امکانات رنج می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایر بختیاری در منطقه فداله عمران ضمن استقبال از رییس جمهور، مشکلات خود را نظیر جاده، اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، فضای آموزشی و تامین علوفه دامی با رییس دولت سیزدهم مطرح کردند.

سید حاجی حسینی احمدفدالله یکی از اعضای شورای احمد فدالله مهمترین مشکل این منطقه را جاده دسترسی عنوان کرد و خواستار رسیدگی رئیس جمهور به این مشکل شد.

وی افزود: شغل اغلب مردم منطقه دامداری است و تنها درآمد اهالی از این طریق تامین می‌شود در نتیجه یکی دیگر از مشکلات ما تامین علوفه دامی است.

آیت الله رئیسی نیز با حضور در جمع عشایر منطقه قول داد به مسائل و مشکلات این منطقه به ویژه جاده رسیدگی کند.

وی افزود: اعتباری برای رفع مشکل جاده احمد فدالله تخصیص خواهد یافت.

استاندار خوزستان و نماینده دزفول نیز رئیس جمهور را در سفر به منطقه محروم احمد فدالله همراهی کردند.

مردم منطقه احمد فدالله پس از اطلاع از حضور رئیس جمهور در این منطقه در نقاط مختلف نظیر دره کاید و امامزاده احمد فدالله مستقر شدند تا با آیت الله رئیسی دیدار کنند.

رئیس جمهور پس از دیدار با عشایر منطقه فدالله عمران، به صورت هوایی از سایر نقاط این منطقه بازدید کرد و سپس با بالگرد عازم محل افتتاح طرح آبرسانی غدیر شد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی