Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح جمعه در مراسم آغاز رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی در خراسان جنوبی اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس یادآور حضور مقام معظم رهبری بعد از زلزله سال ۴۷ در این شهرستان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدیران باید یک مشاور جهادی برای تسهیل کار گروه‌های جهادی داشته باشند، بیان کرد: با مدیریت جهادی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قناعت با بیان اینکه همه ما علاقمند به تشکیل دولت کریمه هستیم، افزود: تشکیل یک دولت کریمه با کار و تلاش جهادی همراه با نیت خالصانه و گره گشایی از امور مردم برای رضای خدا میسر می‌شود.

وی گفت: برای اینکه یک دولت کریمه تشکیل دهیم، اعضای آن دولت باید سالم، پاک، باتقوا و علاقمند به کار جمعی باشند.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دولت حضرت مهدی (عج) مصداق کامل یک دولت کریمه است، اظهار کرد: ما باید زمینه سازی برای تشکیل آن دولت باشکوه مهدوی را داشته باشیم.

قناعت گفت: ما جز با کار جهادی و انقلابی نمی‌توانیم کارها را به سامان رسانده و مشکلات موجود را رفع کنیم.

سرعت بخشیدن به کارها با همکاری گروه‌های جهادی

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در انجام کارها با محدودیت‌های اداری و … رو به رو هستند، بیان‌کرد: در این بین گروه‌های جهادی با سرعت بخشیدن به کارها یاور و کمک کار خوبی برای دولت هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با تشکیل دولت سیزدهم بدنه دولت به سمت فعالیت‌های جهادی کشیده شده است، گفت: در حال حاضر فضای کشور برای کار و تلاش بسیار مناسب و مطلوب است.

قناعت اظهار کرد: کار و تلاش گروه‌های جهادی در روستاها بی شک اعتماد و امید در جامعه را تقویت کرده و حتی در حوزه اقتصادی گره گشاء است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد، یادآور شد: تلاش جهادگران فاصله بین دولت و مردم را کاهش می‌دهد.

سفرهای استانی امید در جامعه تزریق می‌کند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سفرهای کارشناسی و تخصصی هیأت دولت به استان‌ها از دیگر اقداماتی است که اعتماد مردم به نظام را افزایش می‌دهد و از این نظر حائز اهمیت است.

قناعت در توصیه به گروه‌های جهادی یادآور شد: هر چند وظیفه ما در دولت تسهیل کار گروه‌های جهادی است ولی جهادگران در کارهای خود معطل دستگاه‌های اجرایی نشوند.

وی با اشاره به برخی از محرومیت‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور از محرومیت‌های زیر ساختی رنج می‌برد ولی با این شرایط مردم نجیب این دیار در کمک‌های معنوی و خیرخواهانه رتبه اول را دارند.

کد خبر 5579555

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی گروههای جهادی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل خراسان رضوی افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین مشهد سانحه تصادف استاندار خراسان جنوبی گروه های جهادی دولت کریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۰۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی