Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:40:10 GMT

ثبت حدود ۹۰۰۰ مورد تجاوز جنسی در ارتش آمریکا طی یک سال

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۰۱۴۸

ثبت حدود ۹۰۰۰ مورد تجاوز جنسی در ارتش آمریکا طی یک سال

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش پنتاگون، نزدیک به ۹۰۰۰ مورد تجاوز جنسی در سال مالی ۲۰۲۱ در وزارت دفاع آمریکا ثبت شده است.

به نوشته خبرگزاری «شینهوآ»، ۸ درصد از نظامیان زن و ۱.۵ درصد از نظامیان مرد مشغول به کار در وزارت دفاع آمریکا ظرف یک سال در شرایط رابطه جنسی ناخواسته قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای گزارش تعرضات جنسی در ارتش آمریکا آمده است: «تعرض جنسی و آزار جنسی همچنان یکی از مشکلات متداوم و ضایعه‌بار است».

طبق این گزارش، پنتاگون در سال مالی ۲۰۲۱، ۸۸۶۶ مورد گزارش تجاوز جنسی دریافت کرده که نسبت به سال مالی ۲۰۲۰، با افزایش ۱۰۵۰ موردی همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، آمار تعرضات جنسی در میان نظامیان آمریکایی، نسبت به سال گذشته، در مجموع ۲۵.۶ درصد افزایش داشته که ۹.۲ درصد آن در نیروی دریایی و ۲.۴ درصد آن در نیروی هوایی رخ داده است.

در بودجه بی‌سابقه و سنگین سال آینده وزارت دفاع آمریکا نزدیک به نیم میلیارد دلار نیز به تحقیق درباره تعرضات جنسی در میان نیروهای آمریکایی تعلق گرفته است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تعرض جنسی پنتاگون تجاوز جنسی وزارت دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیروهای اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیروهای روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربرهای نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاوردهای جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیروهای اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیروهای اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

کد خبر 6096113

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • ۹۰۰۰ کمبود ماما در مقابل ۳۰۰ مجوز استخدام
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود