Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:30:55 GMT

تبریک اینفاتینو به تاج

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۰۸۲۴

تبریک اینفاتینو به تاج

رییس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت.   متن پیام تبریک اینفانتینو به تاج     جناب آقای رئیس، مهدی عزیز   لطفا درود گرم و صمیمانه‌ترین تبریکات اینجانب را بمناسبت انتخاب شما بعنوان ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانش و هدایت، علاقه و تجربه شما بدون تردید تاثیر مهمی بر توسعه فوتبال در ایران خواهد داشت. با اطمینان از ظرفیت‌های فوتبالی در ایران، می توانید بر روی حمایت شخصی اینجانب و یاری فیفا به منظور دستیابی به اهداف حساب نمایید. درب‌های فیفا همیشه برای بحث بر روی فوتبال، توسعه آن و ترویج ارزش‌های فوتبال به روی شما باز می‌باشد.   همچنین از فرصت استفاده می‌کنم تا به نایبان ریاست و هیئت رئیسه که با شما انتخاب شدند شادباش‌های اینجانب بگویم. برای خلق میراثی ماندگار برای آینده فوتبال در ایران توسط شما آرزوی موفقیت می‌کنم.   مشتاق دیدار شما هستم و بهترین آرزو‌های سلامتی برای شما، خانواده و دوستان شما را دارم. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینفانتینو تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!