Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، متاسفانه بیمار بستری که پیش از ظهر امروز به اورژانس بیمارستان ولایت آورده شده بود؛ پس از معاینه از سوی کادر درمان اورژانس به اورژانس اجتماعی اطلاع داده می شود به محض ورود به عوامل اورژانس اجتماعی جهت کنترل این بیمار با نیروی انتظامی تماس گرفته می شود که با ورود ۲ مامور نیروی انتظامی متاسفانه بیمار در حین فرار مامور نیروی انتظامی را خلع سلاح کرده و با شلیک به وی این مامور وظیفه شناس را با شهادت می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق ناگوار بیمار دستگیر و در اختیار نیروی انتظامی شهرستان دامغان قرار گرفت.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این رابطه گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود.

 

بیمارهمکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشته است



محمود یحیایی بیان کرد: اقدامات اولیه موردنیاز برای بیمار انجام می‌شود؛ اما بیمار همکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این باره  بیان کرد: هنگام فرار و پس از مهار شدن توسط پلیس، با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده و با دست‌یابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک می‌کند و  این مأمور را مورد هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند.


 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شهادت مامور پلیس دامغان بیمار مسلح نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد