Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، در متن نامه تبریک اینفانتینو به مهدی تاج آمده است:

جناب آقای رئیس

لطفا درود گرم و صمیمانه‌ترین تبریکات اینجانب را بمناسبت انتخاب شما بعنوان ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش و هدایت، علاقه و تجربه شما بدون تردید تاثیر مهمی بر توسعه فوتبال در ایران خواهد داشت. با اطمینان از ظرفیت‌های فوتبالی در ایران، می‌توانید بر روی حمایت شخصی اینجانب و یاری فیفا به‌منظور دستیابی به اهداف حساب نمایید. درب‌های فیفا همیشه برای بحث بر روی فوتبال، توسعه آن و ترویج ارزش‌های فوتبال به‌روی شما باز است.

همچنین از فرصت استفاده می‌کنم و درخواست ارائه تا شادباش های اینجانب به نواب رییس و هیات رئیسه که با شما انتخاب شدند را دارم. برای شما و تیم شما در تمام چالش‌هایی که پیش‌رو دارید و خلق میراثی ماندگار برای آینده فوتبال در ایران آرزوی موفقیت می‌کنم‌.

مشتاق دیدار شما هستم و بهترین آرزوهای سلامتی برای شما، خانواده و دوستان شما را دارم.

ارداتمند
اینفانتینو

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت