Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:13:45 GMT

دلایل افزایش خرید شال پشمی زیبای ترکمن در کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۱۱۲۱

دلایل افزایش خرید شال پشمی زیبای ترکمن در کشور

زیبایی یکی از مهمترین فاکتورها در پوشش ماست. در فصول سرد سال میتوانیم با توجه به متد روز دنیا، پوشش جذابی داشته باشیم و شال پشمی زیبا می تواند تکمیل کننده پوشش ما باشد. آقایان و بانوان می توانند از شال پشمی در استایل خود استفاده کنند بله درست خواندید آقایان هم از این نوع شال به عنوان شال گردن استفاده می کنند و بانوان نیز از شال پشمی هم به عنوان شال گردن و هم به عنوان پوشش سر استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاف پشم بسیار کوچک هستند و به همین علت دارای مقاومت بالایی است، این مقاومت باعث شده که این محصول بدون کشیدگی، فرسودگی و حتی بهم ریختن فرم، عمر طولانی داشته باشد، و سالیان دراز بتوان از آن به زیبایی روز اول استفاده کرد.

باید بدانید که شال پشمی زیبا می تواند طرح دار یا تک رنگ باشد و محدودیتی در انتخاب رنگ آن وجود ندارد و حتی یکی از دلایل محبوبیت پشم این است که رنگ پذیری بالایی دارد و با هر سلیقه ای می توانید از این محصول پر طرفدار استفاده کنید.

شال پشمی انواع مختلفی از قبیل درشت بافت، ریز بافت، کار شده، مجلسی، اسپرت و غیره دارد و با تمامی سبکها می تواند از این محصول استفاده کنید.

خرید شال پشمی

مشتری برای این که بتواند به بهترین کیفیت دست یابد و از جنس اعلا با نرخ ارزان بهره مند گردد باید بی واسطه اقدام نماید، خرید شال پشمی به صورت بی واسطه و مستقیم بهترین روش است که مشتری را به تولیدی اصلی مرتبط می سازد و باعث می شود از خریدی به روز برخوردار گردد.

جدیدترین و شیک ترین نوع شال و کلاه پشمی را با قیمت ارزان خریداری نماید، خرید آنلاین در واقع با حذف فاصله ها سبب می شود مشتری و تولیدی با هم ارتباطی نزدیک تر داشته باشند و خریدار خیلی راحت از مرغوب ترین و جدیدترین نوع این شال با قیمت ویژه و مناسب برخوردار گردد.

انواع شال پشمی بی واسطه و با واسطه ارائه می گردد و اگر مشتری خرید شال پشمی با واسطه را برگزیند و این محصول را از واسطه ها خریداری نماید نه تنها از نظر کیفیت و اصل بودن مطمئن نخواهد بود بلکه با نرخی بالاتر به دست مشتری خواهد رسید در صورتی که خرید مستقیم مطمئن ترین روش محسوب می شود.

بنابراین اگر مشتری در انتخاب خود دقت نماید و روش خرید درست را به کار گیرد مطمئنا به بهترین کیفیت با ارزان ترین قیمت دست خواهد یافت، خربد بی واسطه و مستقیم روشی به روز است که سبب می شود مشتری بهترین انتخاب خود را تجربه کند و به بهترین و شیک ترین نوع شال پشمی با قیمت تولیدی دست یابد.

شال پشمی ترکمن

یکی از پرکاربردترین روسریها در بین اقوام ترکمن که از دیرباز وجود داشته و از کیفیت بالایی برخوردار است مانند شال نخی پشمی ترکمن از لحاظ نرمی و لطافت هیچکدام از الیاف نتوانستند مانند  پشم برای این شال و روسری کیفیت لازم را به وجود آورد این مدل شال و روسری پشمی اصولاً طراحی روسیه می باشد.

استفاده از پشم برای بافت شال و روسری پشمی ترکمن مزایایی نسبت به بقیه الیاف دارد که نمی توان الیاف مصنوعی را جایگزین پشم کرد.

 استفاده از پشم برای لباس سنگین تر می شود و شال پشمی ترکمن اشعه ماورای بنفش را از خود عبور نمی دهد و از این لحاظ برای سلامتی مفید است و همچنین قابل اشتعال نیست مگر این که در معرض مستقیم آتش قرار بگیرد ناگفته نماند که این نوع روسریها نسبت به روسریهای دیگر ترکمن سنگین تر می باشد و برای فصول سرد سال استفاده می شود و دارای طرحها و رنگهای زیبایی است.

دختران جوان و زنان میانسال علاقه شدیدی نسبت به روسریهای پشمی ترکمن نشان داده اند و مناسب برای خانمها در سنین مختلف است و کسانی که به روسری گلدار علاقه دارند نیز می توانند استفاده کنند شال و روسری پشمی مخصوص زنان ترکمن است ولی در شهرهای تهران مشهد تبریز کردستان هم نفوذ کرده و حتی در تمام شهرهای ایران پرطرفدار است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ترکمن روسیه رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکمن روسیه رپرتاژ آگهی ترکمن روسیه رپرتاژ آگهی شال و روسری بی واسطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش