Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر رژیم صهیونیستی در لندن امروز (جمعه) در یادداشتی ادعایی که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شد، توافق با ایران را خطرناک توصیف کرد و از دولت لندن خواست تا آن را رد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، «تزیپی هوتوولی» سفیر رژیم صهیونیستی در لندن امروز (جمعه) در یادداشتی ادعایی که در روزنامه دیلی تلگراف منتشر شد، توافق با ایران را خطرناک توصیف کرد و از دولت لندن خواست تا آن را رد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بدون اشاره به زرادخانه‌های مملو از کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی ادعا کرد: اعتماد به رژیمی که هنوز در مورد جاه طلبی های هسته ای خود دروغ می گوید، نسنجیده خواهد بود.

این عنصر صهیونیستی ادعا کرد که توافق با ایران برای واشنگتن و لندن به اندازه تل‌آویو خطرناک است و «اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که توافق روی میز امضا نشود.»

پیشتر نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی به کاخ سفید ادعا کرد که پیش نویس توافق وین از معیارهای برجام فراتر رفته و با خطوط قرمز دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا همخوانی ندارد و از آن تعدی کرده است.

این مقام صهیونیستی همچنین مدعی شده بود: اسرائیل محدود به هیچ توافق هسته ای نیست و هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از یک ایران مجهز به سلاح هسته ای انجام خواهد داد و همچنین با نیروهای وابسته به ایران در منطقه مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رژیم صهیونیستی سلاح هسته ای کاخ سفید واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است

به گزارش خبرآنلاین «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده که به اراضی اشغالی سفر کرده، روز چهارشنبه و در دیدار با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) را تنها مقصر عدم حصول توافق آتش‌بس دانست و تاکید کرد این توافق هرچه سریع‌تر باید حاصل شود.

این دیپلمات ارشد آمریکایی پا را از این هم فراتر گذاشته و در اظهاراتی که انتقادات پیشین واشنگتن از عملکرد نظامیان صهیونیست در غزه را نقض می‌کند، حتی رنجی که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوجه فلسطینیان شده را هم به گردن حماس انداخت!

به نقل از ایسنا او در این راستا با تاکید بر لزوم ارسال کمک‌های بشردوستانه مضاعف به فلسطینیان در غزه، گفت: «ما باید بر کسانی تمرکز کنیم که در این میدان نبرد ساخته دست حماس، رنج می‌کشند.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر ضرورت توافق رژیم صهیونیستی و حماس برای آتش‌بس تاکید کرد و گفت: «حتی در این زمان دشوار هم ما مصمم به تحقق یک توافق آتش‌بس برای آزادی اسرا هستیم... جای هیچ تعلل و بهانه‌ای نیست؛ اکنون وقت (توافق) است.»

بلینکن در حالی حماس را مسئول عدم حصول توافق دانست که جریان‌های راست افراطی در کابینه رژیم صهیونیستی هم با توافق مخالف بوده و کابینه را تهدید به انحلال کرده‌اند.

«اوریت استروک» وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی توافق در حال بررسی در مصر را «افتضاح» دانست و گفت این طرح پیشنهادی ماهیت وجودی کابینه رژیم صهیونیستی را زیر سوال می‌برد.

او با بیان اینکه چنین توافقی می‌تواند اهداف جنگی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد، گفت: «سربازان همه چیز خود را رها کرده و رفتند که برای اهدافی که دولت تعیین کرده بود، بجنگند. حالا ما همه این‌ها را دور می‌ریزیم تا ۲۲ یا ۳۳ یا نمی‌دانم چند نفر را نجات دهیم. چنین دولتی حق حیات ندارد.»

اظهارات این وزیر صهیونیست یادآور اظهارات «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «صهیونیسم دینی» است که گفته بود اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم با توافق کنونی موافقت کند، او ائتلاف حاکم را بر هم خواهد زد.

در مقابل، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به اظهارات استروک واکنش نشان داد و با کنایه به اظهارات وی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «دولتی که ۲۲ یا ۳۳ عضو افراطی دارد، حق حیات ندارد.»

«چیلی تروپر» قانون‌گذار رژیم صهیونیستی هم تلاش چهره‌های افراطی در کابینه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از امضای توافق را با تعالیم یهودیت مغایر دانست و گفت بر خلاف ادعای کسانی که خود را نماینده و سخنگوی یهودیت می‌دانند، یهودیت واقعی برای جان انسان‌ها ارزش قائل است.

هرتزوگ نیز در دیدار با بلینکن به‌ احتمال صدور قرار بازداشت برای رهبران رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه واکنش نشان داد و مدعی شد دشمنان این رژیم سعی دارند از سازوکارهای قانونی بین‌المللی علیه تل‌آویو استفاده کنند.

او دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی را «بسیار قدرتمند» دانست و گفت استفاده از دیوان کیفری بین‌المللی علیه این رژیم «تهدید» علیه دموکراسی است، تهدیدی که هرتزوگ از دوستان و حامیان رژیم صهیونیستی خواست با آن مخالفت کنند.

بلینکن پس از دیدار با هرتزوگ با معترضانی که خواستار توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

او همچنین به صورت خصوصی با خانواده‌های اسرای آمریکایی در غزه گفت‌وگو کرد.

برنامه بعدی بلینکن در سفر به سرزمین‌های اشغالی، گفت‌وگو با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901752

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد