Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نورا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هنوز تصمیمی در خصوص مدیریت جدید شهرداری گرگان گرفته نشده و از همه مدیران و کارکنان خواستیم طبق روال به انجام امور شهری بپردازند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: منتظر حکم نهادهای بالادستی از جمله استانداری و فرمانداری بوده تا در خصوص مدیریت جدید تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیان برخی اسامی در فضای مجازی برای سرپرستی شهرداری گرگان، گفت: اسامی اعلامی در فضای مجازی صحت نداشته و بنده به عنوان عضو شورا از آن بی اطلاع هستم.

طبق گفته نورا ممکن روز شنبه در مورد مدیریت جدید شهرداری گرگان تصمیم گیری شود.

کد خبر 5579895

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان شورای شهر گرگان بوشهر هفته دولت اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل قزوین افتتاح طرح عمرانی خراسان رضوی زیرساخت های مرزی اربعین شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود