Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:31:54 GMT

شنیده‌ام برزیلی‌ها از برخورد به ایران راضی نیستند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۱۹۶۹

شنیده‌ام برزیلی‌ها از برخورد به ایران راضی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل هلند شکست ناامید کننده ای را تجربه کرده و به همین خاطر در رتبه دوم گروه قرار گرفت تا در مرحله حذفی با برزیل قدرتمند روبرو شود.

والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از برگزاری نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر کاتوویتسه گفت: تمرین نسبتاً خوبی را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 2 ساعت تمرین توپی و بدنسازی داشتیم که در مجموع خوب بود.

تمرینات براساس نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران و برزیل برگزار شد. کادر فنی درمورد شرایط با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم که شرایط بهتر شود. بدون شک تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه که همان پیروزی برای والیبال ایران است را کسب کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان گفت: قطعاً تمام بازیکنان انگیزه بالای دارند، چون یک بازی بسیار مهم درپیش داریم که بسیار سرنوشت ساز است. اگر بتوانیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم در واقع نتیجه‌ای خوبی کسب کردیم.

کسب پیروزی مقابل برزیل هم برای بازیکنان خوب است و هم برای والیبال ایران؛ به همین دلیل همه یکدل شده اند و دوست دارند که بهترین نتیجه را کسب کنیم که هم مردم و هم خودمان از نتیجه ای که کسب می‌شود، خوشحال باشیم.

او درخصوص واکنش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برزیل پس از مشخص شدن برنامه مرحله حذفی گفت: من خودم با هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی برزیل صحبت نکردم، اما یکی از بازیکنان که این کار را کرده بود می‌گفت که برزیلی ها از اینکه قرار است با ایران بازی کنند راضی نیستند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، گفت: به هر حال اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و مهمترین تورنمنت بعد از المپیک برای والیبال به شمار می‌رود. قطعاً همه تیم ها تلاش می کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. اصلاً نمی توان شرایط را پیش بینی کرد؛ همه چیز داخل زمین مشخص می شود و ما هم با 100 درصد توان وارد میدان خواهیم شد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور امیرحسین اسفندیار والیبال قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل