Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتبال امید وحدت مشهد در نخستین بازی خانگی خود در لیگ یک متحمل شکست سنگینی شد.

تیم فوتبال امید وحدت مشهد که با خرید امتیاز شهرخودرو در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد، عصر دیروز، ۱۱ شهریور، در نخستین بازی خانگی خود در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به میدان رفت و متحمل شکست سنگین پنج بر صفر مقابل خلیج فارس ماهشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید وحدت که همچنان با معضل پنجره بسته روبه‌رو است، در دیدار امروز برای فرار از انحلال با تلفیقی از امیدها و جوانان خود به میدان رفت و تنها ۲ بازیکن روی نیمکت داشت. محسن بنگر، سرمربی مشهدی‌ها، حاضر نشد روی نیمکت بنشیند و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیم بود.

امید وحدت هفته قبل هم به خاطر پنجره بسته و وارد نشدن اسامی بازیکنانش در لیست مجوز حضور در زمین را برابر چوکای تالش به دست نیاورد و سه امتیاز راحت به حساب چوکای تازه وارد از لیگ دسته ۲ واریز شد.

علیرضا طاهری، مسعود هژبری، عرفان برهانی‌نیا، ایمان فرهمند، سینا مروی، معراج پورتقی، علیرضا خادری، فرزان مالکی، سید سلمان سید، متین اصل‌دار و پیمان قنبری ۱۱ بازیکن تیم امید وحدت در این بازی بودند.

به این ترتیب در پایان هفته دوم نماینده مشهد در لیگ یک بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته یک فوتبال ایران امید وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن

دور برگشت بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک دو پرنس با نبرد تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند آغاز شد که این بازی با برتری یک صفر دورتموند خاتمه یافت تا نماینده آلمان برخلاف پیش‌بینی خیلی‌ها اولین فینالیست رقابت‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لقب بگیرد.

دورتموند با توجه به برتری یک بر صفرش در بازی رفت، تنها با یک تساوی هم صعود می‌کرد، اما برخلاف جریان بازی و در شبی که تیر‌های افقی و عمودی بار‌ها ناجی دروازه این تیم مقابل حملات پاری‌سن‌ژرمن شدند، میهمان آلمانی با تک گل دقیقه ۵۰ مدافع پیش‌تاخته‌اش متس هوملس حریف را شکست داد و در مجموع با برتری ۲ بر یک راهی فینال شد.

زنبور‌ها که گلزن‌شان بهترین بازیکن میدان هم لقب گرفت، حالا باید منتظر بمانند تا حریف‌شان از میان رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص شود تا در فینال رقابت‌ها که ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود به مصاف آن بروند.

در سمت مقابل، اما پاریسی‌ها در شرایطی از صعود به فینال باز ماندند که شاید این آخرین شانس‌شان برای فتح اروپا به همراه کیلیان امباپه بود، بازیکنی که گفته می‌شود در پایان فصل از این تیم جدا و به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

زردپوشان وستفالن در حالی به فینال راه یافتند که ۱۱ سال پیش هم با یک شگفتی‌سازی بزرگ همچون حذف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شدند، فینالی که اتفاقاً در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد و البته آن را به بایرن مونیخ باختند. به این ترتیب در صورت صعود بایرن مونیخ فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان ومبلی بعد از ۱۱ سال دوباره تکرار خواهد شد.

مصاف تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید که جدال رفت‌شان در آلمان ۲-۲ مساوی شد، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • بسکتبال NBA | آنها بی دلیل صدرنشین نشدند
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی