Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی مرز سومار برای تردد موکب‌داران، اظهار کرد: در حال حاضر مرز سومار برای تردد و خدمت‌رسانی بیش از ۲ هزار موکب‌دار در ایام اربعین آمادگی کامل داشته و طی ۲ روز گذشته اولین موکب ایرانی از این مرز به سمت کشور عراق راهی شد.

وی با بیان اینکه مرز سومار تنها برای تردد موکب‌داران آماده‌سازی شده است، افزود: این مرز به صورت اختصاصی برای عبور موکب‌داران و تجهیزات آنها آماده شده که تمامی این موکب‌ها در سامانه‌ای که برای آنها طراحی شده باید ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرده: در سامانه‌ای که برای موکب‌داران طراحی شده حتماً باید نام مرزی که برای خروجی انتخاب شده به همراه مشخصات راننده خودروی حامل تجهیزات قید شود.

محمدی به فراهم شدن امکانات لازم و اولیه در مرز سومار برای عبور موکب‌داران اشاره و خاطر نشان کرد: موکب‌داران برای عبور از مرز سومار از ساعت هشت صبح الی ۲۰ می‌توانند از این مرز تردد داشته باشند که طبق تصمیمات نهایی علاوه بر راننده خودرو تنها یک نفر از متولیان در امر برپایی موکب اجازه خروج به همراه تجهیزات را خواهد داشت.

کد خبر 5579987

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه گیلانغرب مرز سومار موکب اربعین 1401 شرکت ارتباطات زیرساخت بوشهر هفته دولت اربعین حسینی اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل قزوین خراسان رضوی افتتاح طرح عمرانی مشهد مرز سومار موکب داران برای عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

شاگردان تارتار به سختی از سد سایپا عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی میزبان سایپا بود که در پایان وقت‌های عادی این مسابقه، دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافی شاگردان تارتار بالاخره از سد مقاوم شاگردان سرآسیایی عبور کردند و 2 بر یک پیروز شدند تا به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسند.

در این بازی محمد عمری (64 - از روی نقطه پنالتی) و حسین صادقی (118) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. تک گل سایپا را هم محمدحسین خسروی در دقیقه 69 وارد دروازه ملوان کرد.

مهرداد خسروی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به علیرضا ملکی و رضا فرجی بازیکنان سایپا کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه عبور یک گردباد شدید از بزرگراه
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ببینید | حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند