Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:49:31 GMT

۱۲۰ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۳۲۸۶

۱۲۰ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران آسفالت شد

محمدمراد راغ پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسفالت این میزان معابر روستایی با  ۷۰۰ تن قیر رایگان در سالجاری انجام شد.

وی بیان کرد: این روستاها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، محمد آباد لیشتر و ... است.

راغ پور اظهار داشت: آسفالت این میزان معابر با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور تردد راحت روستاییان انجام شد گفت: عملیات اجرایی آسفالت معابر مناطق روستایی گچساران براساس یک تفاهم نامه با مشارکت دهیاری ها،بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد.

راغ پور ابراز کرد: از سال گذشته تاکنون۷۰۳ میلیارد ریال بنیاد مسکن برای توسعه و عمران روستایی، احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان و بازسازی مسکن روستایی در این شهرستان هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: در این مدت  ۳۴۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان و مناطق روستایی این شهرستان با  ۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت بازسازی شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای گچساران در قالب طرح هادی از سال گذشته تاکنون در این شهرستان هزینه شد. 

وی ادامه داد: اجرای سنگ فرش،  دیوار حایل، ساخت پل، جو و کانال هدایت سیلاب و زیر سازی و بیس  و آسفالت و احداث پارک از مهمترین اقدامات انجام شده در این مدت است.

 تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

برچسب‌ها آسفالت بنیاد مسکن گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت بنیاد مسکن گچساران آسفالت بنیاد مسکن گچساران میلیارد ریال بنیاد مسکن انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است