Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:29:58 GMT

احداث و تجهیز کامل پارکینگ‌های جدید دوچرخه در بخارست

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۴۹۴۹

احداث و تجهیز کامل پارکینگ‌های جدید دوچرخه در بخارست

دوچرخه‌سواران بخارست، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر رومانی به زودی قادر خواهند بود دوچرخه‌های خود را در پارکینگ‌های مجهز به دوربین‌های مداربسته نگهداری کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گرایش مردم پایتخت رومانی به تردد سبز و به‌ویژه بهره‌گیری از دوچرخه‌ها به طور قابل‌توجهی در حال افزایش است و همین امر، مدیران را به اعمال اقداماتی برای افزایش امنیت دوچرخه‌ها سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزان در آغاز هفته گذشته از یک پارکینگ جدید مخصوص دوچرخه در مرکز شهر رونمایی کردند و مدعی شدند که به زودی چهار پارکینگ مشابه در سراسر پایتخت رومانی احداث خواهد شد تا فضایی امن برای نگهداری این وسایل نقلیه پاک به وجود بیاید. شهروندان پایتخت رومانی به ازای پرداخت تنها ۲۰ یورو قادر خواهند بود از اشتراک یک ساله برای استفاده از پارکینگ‌های جدید بهره‌مند شوند.

جالب است بدانید که پارکینگ‌های جدید دوچرخه در نزدیکی ایستگاه‌های متروی شهری احداث خواهد شد و در نتیجه، شهروندانی که تا پیش از این به علت دوری از ایستگاه‌های قطار شهری قادر به تردد از طریق آن‌ها نبوده‌اند، از این پس خواهند توانست به وسیله دوچرخه‌ها خود را به این ایستگاه‌ها برسانند و به عبور و مرور به وسیله آن‌ها بپردازند.

هر پارکینگ از ظرفیت نگهداری همزمان ۲۵ دوچرخه برخوردار خواهد بود و تنها کسانی می‌توانند از خدمات این مکان‌های عمومی بهره‌مند شوند که به ازای پرداخت ۲۰ یورو برای دریافت اشتراک یک‌ساله اقدام کنند. تمام پارکینگ‌های جدید به دوربین مداربسته مجهز خواهد بود، ضمن این‌که افراد تنها با نشان دادن کارت اشتراک خود می‌توانند به آن‌ها وارد شوند و دوچرخه‌ها را پارک یا خارج کنند.

علاوه بر این، پارکینگ‌هایی در مناطق مسکونی مختلف احداث خواهد شد و در نتیجه، نه‌تنها ساکنان قادر به بهره‌برداری از پارکینگ محل سکونت خود خواهند بود بلکه این قابلیت، به امنیت دوچرخه‌ها و ساکنان اطراف کمک زیادی خواهد کرد.

مدیران بخارست از گسترش پارکینگ‌های جدید دوچرخه در سراسر شهر خبر داده و مدعی شده‌اند به‌زودی بر اساس میزان نیاز هر منطقه، مردم را از پارکینگ‌های بسیاری در پایتخت رومانی بهره‌مند خواهند کرد.

کد خبر 601896

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کشورهای جهان کلانشهرهای جهان رومانی بخارست بخارست رومانی دوچرخه دوچرخه سواری پارکینگ دوچرخه تردد سبز مترو قطار شهری دوربین مدار بسته شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پارکینگ های جدید پایتخت رومانی دوچرخه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند