Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@11:44:31 GMT

شماره اوبامیانگ به مارکوس آلونسو رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۵۳۶۸

شماره اوبامیانگ به مارکوس آلونسو رسید

دیدارهای تیم بارسلونا و سویا همیشه در لالیگا با جذابیت‌های فراوانی همراه بوده است. این دو تیم حالا باید در ایستگاه چهارم با یکدیگر روبرو شدند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست، تیم‌های بارسلونا و سِویا در چارچوب بازی‌های هفته چهارم مسابقات لالیگا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی برگزار می‌شود که بنا به تصمیم ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، مارکوس آلونسو و هکتور بیرین به دلیل آشنا نبودن با شرایط تیم بازی نخواهند کرد. هرچند دو بازیکن روز جمعه برای اولین بار با هم تیمی‌های خود تمرین کردند. این دو احتمالا در ترکیب بازی چهارشنبه آینده بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن برای لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

از سوی تیم رقیب هم کریم رکیک بنا با تصمیم خولن لوپتگی سرمربی سوِیا به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

لیست بازیکنان بارسا که باید روبروی سویا قرار بگیرند، عبارتند از: مارک آندره تراشتگن، ایناکی پنیا، آرانائو تناس، سرجی روبرتو، ژول کونده، رونالد آرائوخو، جرارد پیکه، آندریاس کریستنسن، اریک گارسیا، جوردی آلبا، بالده، سرجیو بوسکتس، پدری، گاوی، فرنکی دی‌یونگ، میرالم پیانیچ، فرانک کسیه، رابرت لواندوفسکی، دمبله، فران تورس، آنسو فاتی، رافینیا و ممفیس دپای.

ضمن اینکه باشگاه بارسلونا شماره بازیکنان را که تا حداقل ماه ژانویه (پنجره زمستانی) ثابت خواهند بود، اعلام کرده است.

بر این اساس هکتور بیرین شماره ۲ را می‌پوشد و شماره اوبامیانگ نیز به مارکوس آلونسو رسیده و این مدافع اسپانیایی با پیراهن ۱۷ بازی خواهد کرد.

ایناکی پنیا، بالده، گاوی و پابلو توره بازیکنان سهمیه زیر 23 سال بارسا هستند و به ترتیب شماره‌های ۲۶ , ۲۸ , ۳۰ و ۳۲ را به تن می‌کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جرارد پیکه ، بارسلونا ، تیم فوتبال سه‌ویا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا تیم فوتبال سه ویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

لورکوزن که از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را در آلمان قطعی کرده است در بیرون از خانه دست به آتش‌بازی زد و توانست یک پیروزی پر گل را به نام خود ثبت کند.

شاگردان ژابی آلونسو در روزی که سرمربی محبوب خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند در این مسابقه حاکم مطلق توپ و میدان بودند و بُرد بی حرف و حدیثی را به دست آوردند تا ثابت کنند شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در بوندس‌لیگا بودند.

گرانیت ژاکا، پاتریک شیک، ازکوئیل پالاسیوس، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس گلزنان لورکوزن در این مسابقه بیرون از خانه بودند و هوگو اکیتیکه تنها گل اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند.

با این اوصاف، رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو به ۴۸ بازی رسید. آن‌ها تقریبا یک سال است که در هیچ دیداری طعم تلخ باخت را نچشیده اند.

لورکوزن در ۴۸ بازی اخیر خود به ۴۰ برد و ۸ تساوی رسیده است. آن‌ها در طول این روند طلایی خود، ۱۳۴ گل زده‌اند.

در تاریخ لیگ‌های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند.

بنفیکا بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

شاگردان ژابی آلونسو می‌توانند با سپری کردن یک بازی دیگر بدون باخت از این رکورد تاریخی هم عبور کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • ژابی آلونسوی یک روزه لورکوزن در فرانکفورت
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • زنبور سرخ یا همان زنبور گاوی خودمان! (عکس)