Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:23:43 GMT

افزایش درخواست‌ها، خرید بلیت اربعین را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۵۸۰۲

افزایش درخواست‌ها، خرید بلیت اربعین را مختل کرد

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده اما به‌زودی زائران می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به اربعین حسینی و آغاز مسافرت زائران به کربلای معلی، تلاش‌ها برای خرید بلیت از ایران به عراق نیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، در حال حاضر وب‌سایت ایران‌ایر و برخی شرکت‌های هواپیمایی دیگر، دچار اختلال شده‌اند و امکان فروش بلیت از طریق آنها وجود ندارد.

این در حالی است که شهریار افندی‌زاده -معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی- تاکید کرده بود که فروش بلیت‌های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها انجام شود و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیت نخواهند داشت.  

در این راستا حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی- در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات خرید آنلاین بلیت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی به مقصد عتبات عالیات گفت: به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده که در حال رفع این مشکل هستیم و به‌زودی زائران می‌توانند به خرید بلیت اقدام کنند.

او درباره تعداد زائران اربعین از این هواپیمایی بیان کرد: ۱۵ هزار صندلی از مبدا تهران به کربلا و ۱۵ هزار صندلی برای بازگشت از این مسیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده که بالغ بر ۱۰۰ پرواز را شامل می‌شود؛ همچنین پروازهای ایران‌ایر به مقصد کربلای معلی تنها از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني ایران ایر هواپیمایی جمهوری اسلامی خرید بلیت ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir