Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری منطقه ۲۰ در تالار شیخ صدوق حرم اظهار کرد: تأکید بر عمران و آبادانی در آیات قرآن، احادیث، روایات و تاریخ بسیار سفارش شده است و خداوند در قرآن فرموده به دنبال عمران و آبادانی باشید و از مواهبی که به انسان‌ها عرضه شده استفاده ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اجرای عمران و آبادانی در هر بخشی ابتدا باید مدیریت‌ها اصلاح شود و مدیریت صحیح حکمفرما شود که در این مسیر فقر نیز از بین خواهد رفت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: برای از بین بردن فقر در ابتدا باید شایسته سازی و مدیریت صحیح اجرایی و سپس اقدام اجرایی و اقتصادی مناسب با شرایط به مرحله اجرا برسد.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر تصریح کرد: پس از استقرار مدیریت شایسته باید تولید ثروت و اشتغالزایی ایجاد شود و مردم مشغول به کسب و کار شوند و درآمد ایجاد شود.

وی ادامه داد: در کشوری مانند ایران اسلامی با داشتن این میزان از منابع گسترده و نیروی شایسته زیبنده مردم نیست که فقیر و درگیر مشکلات اقتصادی باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: به منظور از بین بردن فقر باید مدیریت‌ها اصلاح شود و با قدرت و توان وارد عرصه آبادانی شوند و بدون منت خدمتگزاری کنند.

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر با بیان اینکه مردم ری در تمامی عرصه‌ها پیشگام بودند و شهدایی را تقدیم اسلام کردند ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته مردم نفرآباد درگیر مشکلات زیادی بودند و کسانی که مقصر این عقب ماندگی و عدم آبادی منطقه بودند باید پاسخگو باشند. 

وی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای نوسازی اطراف حرم در نظر گرفته شده است افزود: مدیریت شهری و شورای شهر به صورت جهادی وارد عمل شدند و اقدامات درخور توجهی داشته، لذا امیدواریم معضلات و مشکلات اطراف حرم نیز ساماندهی و برطرف شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در موضوع ساخت مسکن در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

منبع: فارس

کلیدواژه: عقب ماندگی نفر آباد شهرری نفر آباد قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم قاضی عسکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟