Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از نفت فلات قاره ایران، این پروژه با حضور «علیرضا مهدی‌زاده» مدیرعامل و تعدادی از مدیران، روسا و دست‌اندرکاران آن روز پنج‌شنبه ۱۰ شهریور به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اقلام این پروژه ساخت داخل است، گفت: پروژه بازسازی و تعمیرات اساسی مخزن شماره ۴ منطقه بهرگان اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز شد و حتی با وجود مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، پروژه با جدیت پیگیری و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهدی‌زاده، با وارد مدار شدن این مخزن، ظرفیت ذخیره‌سازی نفت‌خام در منطقه بهرگان ۱۰ درصد افزایش یافت و با توجه به اینکه منطقه بهرگان پایانه‌ای برای واردات و صادرات نفت‌خام و میعانات گازی است، در این زمینه نیز مزایای فراوانی دارد.

وی افزود: تا سه ماه آینده مخزن ۲۵۰ هزار بشکه‌ای در منطقه خارگ به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین مخزن ۵ و ۶ و ۸ منطقه بهرگان با ظرفیت مجموع اسمی یک میلیون و سیصد هزار بشکه در فرایند مناقصه و انتخاب پیمانکار است که با این اقدامات ظرفیت عملیاتی ذخیره‌سازی نفت‌خام ایران در خلیج‌فارس افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از روند تعمیرات اساسی و بازسازی مخزن ذخیره‌سازی نفت‌خام شماره ۴ منطقه بهرگان توسط مجری پروژه ارائه و بر استفاده حداکثری از توان شرکت‌های داخلی در آن تاکید شد.
 

برچسب‌ها وزارت نفت نفت خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت نفت خلیج فارس وزارت نفت نفت خلیج فارس ذخیره سازی نفت خام منطقه بهرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»