Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر ازتشکیل شوراهای مشورتی فرهنگ و هنر در این استان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، جابری انصاری اظهار کرد: شورای مشورتی فرهنگ و هنر در این استان با هدف بهره گیری از علایق و سلایق برای انجام برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی تشکیل می شود.

وی افزود: البرز دارای ترکیبی متنوع از اقوام و فرهنگها است که همزمان، نسل پیشکوت با تجربه و جوانان مستعد را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: همین امر ظرفیت مطلوبی را برای کار فرهنگی و هنری پدید آورده از همین روی در نظر داریم تا با تشکیل شوراهای مشورتی، ضمن توجه و توسعه متوازن صنوف و تکنیک های فرهنگی و هنری، از ایده افراد صاحب نظر و باتجربه استفاده نماییم.

جابری انصاری با بیان اینکه استفاده از نظرات و مشورت با افراد مختلف، از مولفه های فرهنگ ایرانی و از توصیه های دینی و سیره بزرگان ما است تاکید کرد: این مهم در عصر کنونی از ارکان اصلی مدیریت نیز می باشد چرا که تجمیع نظرات و توجه به ایده های خاص، می تواند موجب شکل گیری فرصت های منحصر بفردی در عرصه فرهنگ و هنر استان شده و از سوی دیگر نشاط و پویایی هرچه بیشتر را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل شوراهای مشورتی فرهنگ و هنر، از تمام علایق و سلایق در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی البرز بهره بگیریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطر نشان کرد: هدف این است تا از این طریق، برای صاحبان افکار و تجربه ها اعم از فعالان و انجمن های فرهنگی و هنری، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانونهای مساجد و تمامی ایده پردازان و دلسوزان عرصه فرهنگ و هنر ، فرصت و زمینه مناسب را برای اعلام نظرات و انتقال تجارب آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شورای مشورتی فرهنگ وهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسیج سازندگی، این شجره طیبه ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال‌ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محورهای خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه، برپایی اردوهای جهادی و … در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در استان البرز تبریک گفته و از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6101098

دیگر خبرها

  • پیام استاندار البرز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • همکاری ایران و مجارستان در حوزه فرهنگ و هنر
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • هنری که لاکچری شده!
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل