Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:23:07 GMT

مشکل بزرگ حریف بعدی پرسپولیس | هوادار؛ تیم یک نیمه ای!

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۷۵۸۵

به نظر می رسد بزرگترین مشکل شاگردان ساکت الهامی، بدنسازی این تیم است

گویا ساکت الهامی زمان کافی برای بدنسازی نداشته است.

به گزارش طرفداری، کاری به انتقادهایی که نسبت به نوع بازی تیم های ساکت الهامی می شود نداریم. تیم های الهامی سخت گل می خورند و در صورت زدن گل تحت هر شرایطی سعی دارند از این گل حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی فصل های اخیر تیم های تحت هدایت ساکت الهامی علاوه بر بازی فیزیکی، علاقه زیادی به ضد حمله دارند. البته این درشرایطی است که همه چیز نرمال باشد. واقعیت این است که تیم هوادار این فصل بدنسازی مناسبی نداشته و هوادار نشان داده بیشتر از این که یک تیم 90 دقیقه ای باشد، یک تیم یک نیمه ای است. موضوعی که خود ساکت الهامی نیز به خوبی از آن آگاه است و برای تعطیلی لیگ و کار کردن روی بدن شاگردانش بی تاب است.

حالا باید دید راهکار یحیی گل محمدی برای تقابل با تیم هوادار چیست. 

گفتنی است هوادار تهران در اولین بازی خود مقابل آلومینیوم با یک گل به پیروزی رسید و در بازی دوم در خانه با نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان ساکت الهامی در بازی سوم با یک گل مغلوب نفت آبادان شدند و در آخرین بازی در تبریز با تراکتور به مساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی هایی که نشان می دهد هوادار در تهران و ورزشگاه خانگی از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

 

اخبار داغ 

آب رسانی بازیکن هوادار به هواداران تراکتور + عکس شعار علیه تاج در نماز جمعه تهران؛ فوتبال از مجلس به نماز جمعه کشیده شد! مارسلو در راه پیوستن به المپیاکوس/ ادعای ال چیرینگیتو جریمه های یوفا؛ 8 تیم اروپا نقره داغ شدند/ عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!