Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: والدین دانش‌آموزان اصفهانی روزهای پنجشنبه و جمعه راهی مدارس می‌شوند. - اخبار استانها -

محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اینکه چند روز کاری کوتاه تا بازگشایی مدارس مانده است، اظهار داشت: چیزی به پروژه عظیم بازگشایی مدارس در کشور نمانده و آموزش به صورت 100 درصد، حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای بحث فضا و آماده‌سازی مدارس اقدامات بسیار خوبی انجام شده و ظرف چند روز باقیمانده نواقص برطرف می‌شود و فضای شاد و مناسبی برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان عامل دوم و به تعبیری عامل اصلی‌ فرایند تعلیم و تربیت هستند، گفت: سازماندهی نیروی انسانی نیز در بخش عمده‌ای از مدارس و نواحی درصد بالایی  انجام شده و میزان مختصری به دلیل کمبود نیروی انسانی در استان باقی مانده که در صدد پیدا کردن راهکارهایی برای حل این مشکل هستیم و اول مهر تمامی دانش‌آموزان با معلم سر کلاس خواهند رفت.

وی ادامه داد: رفع افت تحصیلی و مهم‌تر از آن افت مسائل پرورشی و تربیتی کار یک و دو تابستان نیست، تابستان سال جاری بسیار پر کار بودیم اما باید در طول سال و در تابستان‌های آینده هم برنامه‌ای برای جبران این افت‌های تحصیلی و تربیتی داشته باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: بنابراین کلاس‌های تقویتی و جبران عقب ماندگی درسی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی برنامه‌ریزی شده که از ابتدای سال‌ بعد از ظهرها یا زمان‌های مناسب طراحی شده که برگزار خواهد شد.

آغاز توزیع تغذیه رایگان در مدارس مناطق محروم بعد از 11 سالپیش‌بینی افزایش 30 درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس110 کلاس درس تا مهرماه به مدارس شهرقدس افزوده می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه توجه ویژه به ورزش جوانان دستور کار وزارت‌خانه و اداره کل آموزش و پرورش است، اظهار داشت: در روزهای پنجشنبه دختران و مادران و روزهای جمعه پسران و پدران در فضای آموزشی به صورت رایگان از فضای ورزشی در نواحی و مناطق استفاده می‌کنند که به صورت نمادین این اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: از طرفی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی و فرهنگیان را در طول تابستان داشتیم که بعد از 13 سال مسابقات فرهنگیان در قالب 143 هزار نفر از کل کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد که نشان از توجه به ورزش دارد و باعث افزایش شادی و نشاط در بین دانش‌آموزان می‌شود.

انتهای پیام/166/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت