Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:02:58 GMT

اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی فردوس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۱۸۴۶۹

اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی فردوس برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار فردوس گفت: اجلاسیه جهادگران، یک رویداد ملی بزرگ به میزبانی خراسان جنوبی است که نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

مهدی روشن، امروز شنبه ۱۲ شهریور به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای برپایی این اجلاسیه اشاره و اظهار کرد: برنامه های مربوط به اجلاسیه ملی جهادگران از مدت‌ها قبل وارد فاز عملیاتی شده و فردا با حضور مهمانان کشور به سرانجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به سفر مهمانانی ویژه از مدیران ارشد کشوری برای حضور در اجلاسیه و مراسم افتتاح و کلنگ زنی برخی پروژه های مربوط به این مراسم، تصریح کرد: حدود هزار نیروی جهادگر هم در این اجلاسیه حضور خواهند داشت.

فرماندار فردوس با اشاره به برنامه های متنوعی که برای این اجلاسه پیش بینی شده، گفت: آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از برخی پروژه های شاخص شهرستان فردوس و استان از جمله این برنامه ها می باشد.

روشن با بیان اینکه برنامه‌های اصلی اجلاسیه، با استقبال استاندار، معاونین استانداری و جمعی از مدیران استانی از مهمانان کشوری در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به طور رسمی آغاز می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با حضور مهمانان کشوری، این اجلاسیه، نتایج خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اجلاسیه ملی جهادگران فردوس گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد