Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: روابط عمومی های ۱۳ گانه آموزش و پرورش استان باید با برنامه‌ریزی مدون، سطح تعامل و همکاری با رسانه‌ های استان را ارتقا دهند زیرا که تقویت ارتباط با اصحاب رسانه از اهداف اصلی آموزش و پرورش استان است.

سید ولی موسوی  اظهار داشت: روابط عمومی همچون ویترینی است که می تواند با تلفیق هنر ،خلاقیت و ایده های نو در به تصویر کشیدن توانمندی‌های آموزش‌ و پرورش و ارتقای جایگاه آن در افکار عمومی و برقراری ارتباط مؤثر بین مردم و دستگاه نقش موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازمه نیل به این هدف مجهز شدن روابط عمومی های  آموزش و پرورش به دانش روز و فناوری های جدید اطلاع رسانی است.

 رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش بر این است تا روابط عمومی ها در ریل اصلی وظایف خود قرار گیرند تا بتوانند حلقه اتصال خوبی میان مردم و اداره مربوطه باشند.

نقش روابط عمومی ها در اقناع افکار عمومی 

وی ابراز داشت: روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی و نقش مهمی در اقناع سازی افکار عمومی دارند.

موسوی عنوان کرد: چنانچه بخواهیم از این ابزار به خوبی استفاده شود باید بهترین ها را به این کار گمارد و سعی شود  با بهره گیری از تخصص و تعهد  آنان در تعامل با  رسانه ها و ارتباط موثر وسازنده با مجموعه های درونی و بیرونی مسیر تعالی و پیشرفت بیش از پیش فراهم شود.

موسوی آموزش را ابزار توانمندسازی افراد جامعه برشمرد و ادامه داد: تلاش می کنیم در دوره جدید مدیریتی در آموزش وپرورش با برگزاری کارگاههای آموزشی توانمند سازی و رویکرد تحولی، روابط عمومی را به جایگاه واقعی خویش برسانیم  تا به خوبی بتواند در عصر ارتباطات و دانایی نقش آفرینی نماید.

موسوی توجه ویژه به رسانه ها را از مهمترین رویکردهای روابط عمومی در آموزش وپرورش دانست و گفت: برنامه ریزی اصولی و مدون برای تعامل ، همکاری و حمایت از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش وپرورش تدوین شده است.

ایرنا رسانه رسمی ، مرجع و اثرگذار است 

موسوی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی، مرجع و تاثیر گذار در کشور نام برد و اظهار داشت: به دنبال ارتباط موثر و سازنده با این خبرگزاری در استان هستیم تا بتوانیم بهره کافی از تجربیات و دانش پیشکسوتان حوزه خبر ایرنا ببریم.  

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به آستانه بازگشایی مدارس استان پس از حدود ۲ سال کرونایی، انتظار می رود روابط عمومی های ۱۳گانه با نگارش اخبار مطلوب مقدمه بهتری برای بازگشایی مدارس استان فراهم کنند.

وی ادامه داد: امروز، به منظور تدوین برنامه ریزی اصولی برای تعامل و حمایت از خبرنگاران فعال در عرصه آموزش وپرورش، دومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد و یکی از برنامه های جنبی این همایش بازدید روابط عمومی ها از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا )بود.

تولید محتوای مناسب را باید جایگزین خبرهای کلیشه ای کرد

رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه روابط عمومی ها از دانش خبری روز برخوردار باشند به نحو شایسته تری می توانند عملکرد اداره مربوطه را در معرض نمایش قرار دهند و با پرهیز از اخبار خشک و کلیشه ای ، با تولید محتوای مناسب به جریان اطلاع رسانی اثرگذاری و کیفیت خاصی ببخشند.

بهنام احمدی وظیفه روابط عمومی ها را نشر ماموریت های سازمانی خواند تاکید کرد : البته تعامل این عنصر ارتباطی با رسانه ها می تواند به انتقال فعالیت دستگاههای مربوطه به بدنه جامعه در راستای اقناع سازی ،شفاف سازی و اعتماد آفرینی سرعت بخشد.

وی رویکرد مدیریت جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه روابط عمومی و ارتباط گیری با رسانه ها را  مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری ۲ همایش روابط عمومی های مناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش  استان در بازه زمانی کمتر از پنج ماه خود موید این نوع نگاه تعالی بخش است .

احمدی اضافه کرد: حوزه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش که مدیریتش بر عهده یک فعال رسانه ای قرار گرفته طی یکسال گذشته در عرصه تولید محتوا در این حوزه و تعامل  با رسانه ها  عملکرد مطلوبی در عرصه اطلاع رسانی از خود برجا گذاشته طوری که رصد سایت های رسانه های مختلف نشان می دهد که کمتر روزی اتفاق افتاده که از این حوزه در رسانه های استان خبری منتشر نشود.

بر اساس این گزارش روابط عمومی های آموزش و پرورش استان پس از شرکت در کارگاه و هم اندیشی خبری از نزدیک با فرآیند امر اطلاع رسانی در این رسانه از تهیه و تولید گرفته تا نحوه  تنظیم و انتشار قرار گرفتند.

برچسب‌ها مدارس بازگشایی مدارس یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مدارس یاسوج مدارس بازگشایی مدارس یاسوج پرورش کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی روابط عمومی ها روابط عمومی آموزش و پرورش آموزش وپرورش اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد