Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رضا فریبا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها همزمان با ماموریت اربعین حسینی (ع) گفت : روز پنج شنبه ۱۰ شهریورماه با حضور سردار محمد شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا شاهد اعزام تیم‌های پشتیبانی معاونت آماد و پشتیبانی فراجا به ماموریت اربعین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق خدمت به زوار اربعین

وی افزود: بار دیگر این توفیق و افتخار نصیب مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا شد تا ان شاء الله بتوانیم خادم نیرو‌های پلیس در ماموریت اربعین و سیل مشتاقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

پیش بینی تمهیدات برای پشتیبانی آمادی

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به حضور و مشارکت ۳۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین حسینی (ع) بیان داشت: پشتیبانی آمادی از این ۳۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش بینی‌های لازم را اندیشیده ایم.

۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای انتقال نیرو‌های پلیس

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: ۱۷ آشپزخانه مجهز به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیرو‌های حاضر در ماموریت اربعین پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: با آماده سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس فرآیند جابه جایی و انتقال نیرو‌های پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

سردار فریبا مطرح کرد: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۵ هزار خودرو، بیش از ۲ هزار موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و ... آمادگی خود را برای این ماموریت به نمایش گذاشته است.

صیانت از سلامت نیرو‌های پلیس

سردار فریبا همچینن از تامین بسته‌های پذیرایی، آب آشامیدنی خنک و بسته‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیرو‌های پلیس در ماموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیرو‌های پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده ایم و ان شاء الله بتوانیم از این ماموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی نیروی پلیس پلیس در ماموریت اربعین آماد و پشتیبانی فراجا پشتیبانی آمادی نیرو های پلیس پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۱۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب