Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ در نشست حجت الاسلام محمدکاظم صدیقی روز شنبه - ۱۲ شهریورماه - همراه با شماری از مسئولان این ستاد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین آن

وزارتخانه، رئیس، جانشین و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احکام خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس محمدمهدی اسماعیلی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه و سیدمحمد هاشمی شیرازی معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها و حجت الاسلام  حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر در امور فرهنگی به عنوان جانشین و دبیر این شورا حکم خود را با امضای دبیر ستاد دریافت کردند.

غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این دیدار گفت: در حکومت اسلامی مهمترین دژی که خدا منظور کرده امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: این دو فریضه، محافظ تک تک احکام شریعت هستند و بالاترین معروف حفظ نظام و افزودن بر اقتدار نایب امام زمان(عج) و بدترین منکر تضعیف نظام است.

وی با بیان اینکه مسئولان فرهنگی نظام افراد معتقدی هستند و حضورشان در سنگر خدمت، قبول فرماندهی یک جبهه است، گفت: دولت فعلی نقطه عطفی است؛ نه اینکه گلایه نداریم و توقعات برآورد شده ولی به دنبال خدمت به دین است و در تحقق منویات نایب امام زمان(عج)در حد تشخیص و امکاناتش سرسوزنی مضایقه نمی کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به اینکه غفلت ستاد امر به معروف یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل جبران نیست، تصریح کرد: دشمن یک لحظه هم از تخریب اعتقادات و اشاعه فساد غافل نیست و اگر سنگرها را مستحکم نکنیم و به میدان نیاییم باختیم.

وی هدف از تشکیل این جلسه را همفکری مشترک و استفاده از امکانات طرفین برشمرد و افزود:در طراز این فریضتین هنوز قدم مهمی برداشته نشده ولی ظرفیت بسیار بالایی است و می شود تدارک مافات کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در تقابل با جریان غرب زده، برای ساخت فیلم های فاخری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کند.

وی تأکید کرد: دشمن قوی نیست ما ضعیف عمل می کنیم هیچ نترسید و با قوت پیش بروید.

اهتمام وزارت‌ فرهنگ به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار بسیار سختی را آغاز کردیم و پیش رو داریم و بهترین عناصر متخصص و انقلابی را در وزارتخانه بکار گرفته ایم چراکه این کار بزرگ نیاز به همکارانی با عزم و جهاد انقلابی دارد.
 محمدمهدی اسماعیلی بر اهتمام وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: توجه ویژه به مصادیق امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه های اصلی برنامه ها و اقدامات

وزارت فرهنگ در دوره جدید به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست مشترک، سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالب جدی و کاری را بیان کرد و طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی کاظم صدیقی انتصاب در وزارت فرهنگ دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی کاظم صدیقی انتصاب در وزارت فرهنگ دولت سیزدهم محمد مهدی اسماعیلی کاظم صدیقی انتصاب در وزارت فرهنگ دولت سیزدهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم