Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امروز در جلسه شورای بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، با بیان اینکه اولین استان در کشور هستیم که پرداخت اعتبارات برای تکمیل پروژه های عمرانی را آغاز کرده‌ایم، عنوان کرد: این پرداخت در قالب ماده ۵۶ و به منظور تسریع روند ساخت بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی نیایش خرم‌آباد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولین و پرسنل دستگاه‌های اجرایی در جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ به دستگاه‌ها، اظهار کرد: بخش اندکی از این اعتبارات تخصیصی برای چند دستگاه باقیمانده که امیدواریم تا پایان شهریورماه پرداخت شوند.

استاندار لرستان همچنین گفت: دوره کاری که در آن قرار داریم متفاوت از دوره‌های گذشته است.

زیویار ادامه داد: در این دوره تلاش‌ها و زحمات بیشتر شده اما نتیجه آن که ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و رشد کشور بوده حائز اهمیت است.

وی خطاب به مسئولین دستگاه‌های مختلف اجرایی تصریح کرد: ما در کنار هم و با تلاش بیشتر می‌توانیم بهتر عمل کرده و وضعیت کشور را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار لرستان استانداری لرستان فرهاد زیویار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد