Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:06:10 GMT

علیپور و پورشیب راهی دیدار رده بندی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۱۲۰۹

علیپور و پورشیب راهی دیدار رده بندی شدند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های روز دوم از چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان سال 2022 در باکو آذربایجان، رزیتا علیپور و ذبیح الله پورشیب به دیدار رده بندی اوزان منفی 61 کیلوگرم بانوان و منفی 84 کیلوگرم آقایان راه پیدا کردند.
رزیتا علیپور که با غلبه بر حریفانی از آلمان و ژاپن و نیز شکست مقابل کاراته کای اوکراینی، به عنوان نفر دوم گروه پنجم راهی مرحله حذفی وزن منفی 61 کیلوگرم کومیته بانوان شده بود، در این مرحله مقابل جولیا آنجلوچی از ایتالیا با نتیجه 1 بر صفر به برتری رسید و به دیدار نیمه پایانی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور برای صعود به فینال در برابر آنا نیلسون سوئدی به میدان رفت که با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد تا راهی دیدار رده بندی شده و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف فاطمه زهرا چاجای از مراکش برود.


در وزن منفی 84 کیلوگرم کومیته آقایان نیز ذبیح الله پورشیب که با برتری مقابل رقیبانی از فرانسه و اردن و تساوی برابر آیخان مامایف آذربایجانی، عنوان سرگروهی را به دست آورده بود، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ریکیتو شیمادای ژاپنی رفت که در فینال قهرمانی آُسیا توانسته بود با عبور از سد او به مدال طلا دست پیدا کند. اما این بار با نتیجه 4 بر 4 و به دلیل اینکه اولین امتیاز مسابقه را حریف دریافت کرده بود، شکست خورد ولی با توجه به صعود این کاراته کای ژاپنی به دیدار فینال، پورشیب به مسابقه رده بندی راه پیدا کرد. گرند وینر سال گذشته کاراته جهان، برای رسیدن به مدال برنز فردا در مقابل محمد رمضان مصری قرار خواهد گرفت.
پیش از این نیز مبینا حیدری و لیلا برجعلی با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات خارج شده بودند.
فردا و در آخرین روز مسابقات، رقابت های رده بندی و فینال برگزار خواهد شد که 3 نماینده ایران در دیدار رده بندی و 2 نفر نیز در مسابقه فینال به میدان خواهند رفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذبیح الله پورشیب دیدار رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم

22 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود لوس بلانکوس به فینال رقابت ها گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی