Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:17:35 GMT

فاز نخست آکادمی فوتبال درودگر در گنبدکاووس افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۱۳۹۷

فاز نخست آکادمی فوتبال درودگر در گنبدکاووس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاح این پروژه ورزشی که شامگاه امروز شنبه در گنبدکاووس برگزار شد، سرمایه‌گذار این آکادمی فوتبال گفت: برای مرحله نخست این مجموعه شامل زیرسازی و نصب چمن مصنوعی، بهسازی رختکن و سرویس‌های بهداشتی، ۹۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدصادق درودگر افزود: مجموعه آکادمی فوتبال گنبدکاووس قرار است در سه مرحله تکمیل شود که در مرحله دوم آن مجموعه ساختمان‌های اداری، خوابگاه، سالن های بدنسازی و فیزیوتراپی، آب درمانی‌، کتابخانه و فروشگاه و در مرحله سوم پیست ورزش پیاده روی خانواده‌ها احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای تکمیل آکادمی فوتبال گنبدکاووس نیاز به کمک همه مسوولان کشوری و استانی دارم تا این مجموعه در مدت قرارداد ۲۰ ساله بتواند منشا خیر و کمک به استعدادیابی فرزندان این سرزمین و حضور آنها در سطح اول فوتبال کشور شود.

درودگر ادامه داد: برای برنده شدن در مزایده آکادمی فوتبال گنبدکاووس با وجود اینکه مبلغ پیشنهادی ۲۳ میلیارد ریال بود و در ۲ مرحله کسی شرکت نکرد اما من پیشنهاد ۸۰ میلیارد ریال دادم تا به توسعه ورزش فوتبال این شهرستان با کمک مربیان بومی آن از جمله "عبدالجلیل گلچشمه" کمک کنم.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: از اینکه تلاش کردیم یک مجموعه آکادمی فوتبال برای رشد و توسعه استعدادهای نوجوانان و جوانان این شهرستان به بار بنشیند، خوشحال هستم و از سرمایه‌گذار این پروژه تشکر می‌کنم.

امانقلیچ شادمهر افزود: مهرماه امسال یک مربی برزیلی در رشته فوتبال برای استعدادیابی به گنبدکاووس خواهد آمد.

همچنین مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان هم در سخنانی کوتاه، افتتاح آکادمی فوتبال در گنبدکاووس را اقدامی ارزشمند دانست و از سرمایه‌گذار پروژه و نیز تلاش‌های نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی برای احداث این مجموعه قدردانی کرد.

محمدهادی لقمان پور ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مربیان استعدادهای خوب رشته فوتبال در منطقه گنبدکاووس همانند سردار آزمون‌ها به باشگاه‌های برتر کشور و سایر کشورها معرفی شوند.

وی همچنین با اشاره به سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور به گلستان و مصوبات این سفر درحوزه ورزش، گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل خانه والیبال گنبدکاووس پیش بینی شده که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص و بقیه نیز بزودی اختصاص خواهد یافت تا این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

لقمان پور اضافه کرد: سالن ورزشی روستاهای "حاجی قوشان و داشلی برون" و چمن مصنوعی روستای "ایمر توره ملا" گنبدکاووس هم تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس وزارت ورزش و جوانان آکادمی فوتبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس وزارت ورزش و جوانان آکادمی فوتبال گلستان گنبدکاووس وزارت ورزش و جوانان آکادمی فوتبال گلستان آکادمی فوتبال میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ دهوری مسئول ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مصلای اردبیل گفت: با راه اندازی این زرخانه به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی روز‌های زوج در مصلی اردبیل با حضور جوانان و نوجوانان به ورزش سنتی و ایرانی زورخانه‌ای می‌پردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد