Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:16:42 GMT

پیولی: اینتر می‌خواست ثابت کند از ما بهتر است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۱۶۹۲

پیولی: اینتر می‌خواست ثابت کند از ما بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب و در شرایطی که فرصت های گلزنی قابل توجهی را از دست داد، 2-3 از سد اینتر گذشت و خود را به عنوان مدعی اول فتح اسکودتو در فصل جاری نشان داد. استفانو پیولی سرمربی باتجربه روسونری، در پایان این دیدار مدعی شد اینتر قصد داشته برتری خود در این دربی ثابت کند، اما بازیکنان میلان برای 70 دقیقه نمایش درخشانی ارائه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی گفت: عملکرد این بازیکنان همچنان مرا شگفت زده می کنند و من سرمربی خوشبختی هستم که این نفرات را در ترکیب تیمم در اختیار دارم. ما در بازی‌خوانی در طول دربی درخشان عمل کردیم و در دوئل های روی توپ نیز خوب بودیم. اینتر به دلایل زیادی می خواست ثابت کند که از ما تیم بهتری است. بازی مهمی بود و ما برای 70 دقیقه مانند یک تیم بزرگ بازی کردیم.

من مطمئن بودم که آنها با دو مهاجم سرعتی بازی خواهند کرد و ما ترجیح دادیم منتظر آنها باشیم، اما در دوئل های تک به تک قدرتمند ظاهر شدیم. اینتر در حملات عمقی بسیار قوی است، اما ما فرصت های زیادی برای گلزنی به این تیم ندادیم. این دربی یک مسابقه مهم و یک تقابل مستقیم بود و حالا بازی بزرگتری پیش روی ماست.

حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا؟ همچنین با تجربه دور گروهی سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، بسیار رشد کرده ایم. این رقابت ها به تمرکز بسیار بالایی نیاز دارد. سالزبورگ تیم بسیار خطرناکی است و شما باید برای تقابل با این تیم کاملا آماده باشید.

فرصت سوزی های رافائل لیائو؟ او بازیکنی بااستعداد است و پسر باهوشی است. باید به جوانان نیز فرصت اشتباه داده شود و هدف ما در طول مسابقه این است که رافائل را در شرایط مناسب برای ضربه زدن قرار دهیم.

درخشش مایک مانیان درون دروازه؟ عملکرد او دیگر من را غافلگیر نمی کند و او دروازه بان و شخصی فوق العاده است. ما بازیکنان سطح بالایی داریم و قدرت تیمی ما به خاطر شایستگی این بازیکنان است. تقسیم این پیروزی با هواداران روسونری زیباست و ما سعی می کنیم حتی فراتر از توان خود در میدان ظاهر شده و برای کسب برتری در مسابقات پیش رو تلاش کنیم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس

تعدادی از بهترین ورزشکاران جهان امروز در کاسیا سنتر میامی حضور داشتند و همه آنها بسکتبالیست نبودند.

طرفداری | در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری ۱-۳ به سود بوستونی ها دنبال شود.

تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند.

بازیکنان اینتر میامی در حال تماشای شکست میامی هیت 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم