Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، آغازگر برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر بود. پیروزی میلان مقابل اینتر در دربی شهر میلان مهمترین نتیجه امشب فوتبال اروپا بود. سپس یک گزارش پیش بازی از دیدار فردای منچستریونایتد و آرسنال مهمترین دیدار هفته ششم لیگ جزیره پخش شد.

پس از فوتبال اروپا، رویکرد برنامه به سمت فوتبال داخلی رفت و یک گزارش از احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از روی کار آمدن مهدی تاج، زمزمه‌های بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی شنیده می‌شود.  

علی لطیفی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان امشب مهمان برنامه بود. لطیفی در خصوص اخراج اسکوچیچ و جابجایی او گفت: من خودم یکی از منتقدان اسکوچیچ هستم، اما در زمان فعلی فرصتی برای جابجایی مربی نیست. به نظر من کارلوس کی روش هیچ دستاوردی در هشت سال حضورش در فوتبال کشورمان نداشته. اگر به هر مربی ایرانی هشت سال اجازه می‌دادند در تیم ملی سرمربی باشد، همین نتایج و حتی بهتر از کی روش نتیجه می‌گرفت. کی روش در زمان حضورش در ایران در همه ارکان مدیریتی فوتبال ما دخالت می‌کرد.

البته کی روش نکات مثبتی هم داشت. به جز بحث مدیریتی و اقتدارش، در بخش دفاعی تیم ملی را تقویت کرد و خط دفاع تیم ملی ما مستحکم شده بود.  

با این حال من معتقدم اگر همین اختیاراتی که به کی روش در ایران داده بودند را به یک مربی ایرانی هم می‌دادند، می‌توانست مقتدر و خوب عمل کند. کی روش هر کشوری مربیگری کرده ناموفق بوده. او فقط یک دستیار عالی و یک مربی خوب برای تیم های پایه است.

مهدی تاج یک مدیری است که هم ورزشی و هم سیاسی است. این می‌تواند توانایی‌های تاج را بیشتر نمایان کند. او خیلی با سیاست گفته که من کی روش را می‌آورم، اما نگفت چه زمانی کی روش را خواهد آورد.  

کی روش در زمان حضورش در فوتبال ایران هر کاری دلش می‌خواست می‌کرد. او از اول اینطور نبود بلکه پس از دیدن انفعال مسئولان فدراسیون فوتبال و خنده‌های علی کفاشیان اینطور شد و به خودش اجازه داد در هر کاری دخالت کند.  

سیروس دین محمدی پیشکوست فوتبال کشورمان هم روی خط برنامه آمد و گفت: در سال ۱۹۹۸ وقتی ما هفت گل از رم خوردیم همه نگران بودند، اما نمی‌دانستند ایویچ برای همه بازی‌های ایران در جام جهانی برنامه دارد و متاسفانه ایویچ را عوض کردند. ما اگر چه بعد از اخراج ایویچ ار جام جهانی خوب نتیجه گرفتیم، اما آن نتایج خوب فقط بخاطر تمرینات بدنسازی ویژه‌ای بود که ایویچ برای تیم ملی در نظر گرفته بود و هفت گل رم هم بخاطر همان بدنسازی بود. ما آن زمان در شرایط بدنسازی بودیم که هفت گل از رم خوردیم.

در زمان فعلی من می‌گویم تغییر اسکوچیچ اشتباه است، زیرا او خصوصیات بازیکنان را می‌شناسد و برنامه ریزی کرده. او در شرایط دشوار تیم ملی را به جام جهانی برده و باید از او حمایت کرد.

لطیفی در ادامه صحبت‌های دین محمدی هم گفت: در سال ۹۸ ما یک روز قبل از بازی با رم بدنسازیمان تمام شد و خود ایویچ هم گفته بود که ممکن است ما ۲۰ گل بخوریم در بازی‌های دوستانه، اما مهم نیست. با این حال یک توطئه علیه او در تهران اتفاق افتاد و تنها چند روز قبل از جام جهانی او را اخراج کردند و جلال طالبی جانشین او شد. طالبی مرد بسیار خوب و مدیری موفق است، اما در بحث فنی قابل قیاس با مرحوم ایویچ نبود.  

تاج یک کرسی در آسیا دارد و می‌توانیم از پتانسیل او استفاده کنیم. ما باید از تاج حمایت کنیم و  کی روش و کی روش‌ها را فراموش کنیم. اگر یک سال تا جام جهانی مانده بود، خود من منتقد اول اسکوچیچ بودم، ولی حالا زمان تغییر سرمربی نیست و زمان بسیار کمی داریم. همه باید از اسکوچیچ و مهدی تاج حمایت کنیم تا در جام جهانی نتیجه خوبی بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 کارلوس کی روش اسکوچیچ جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!