Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اوضاع این روزهای استقلال و شرایط لیگ به صحبت پرداخت.

هادی شکوری در خصوص شرایط لیگ برتر امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به نظر من کیفیت لیگ امسال بالا بوده. شرایط لیگ امسال شرایط خوبی است و لیگی پویا را شاهد بوده‌ایم. تا امروز اوضاع بهتر شده و با توجه به اینکه در سال منتهی به جام جهانی هستیم فکر می‌کنم بازیکنان با حداکثر توانمندی در زمین حضور پیدا می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره استقلال اظهار داشت: حس می‌کنم استقلال شاداب بازی نمی‌کند. نمی‌دانم دلیلش تغییر مربی و سیستم بازی باشد یا اینکه هنوز بین بازیکنان و کادر فنی آن ارتباط شکل نگرفته است. در هر صورت امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بازی‌های تماشاگرپسند از تیم مشاهده کنیم.

پیشکسوت آبی پوشان افزود: به نظرم من این تیم باید به هارمونی خوب خود دست پیدا کند. هنوز این هارمونی را مشاهدده نکرده‌ام. مقایسه با سال گذشته؟ اصلا نمی‌شود و نباید این تیم را با سال قبل مقایسه کرد. پارسال با وجود آن همه اتفاق آبی‌پوشان در نهایت بدون شکست و با رکوردشکنی توانستند قهرمان شوند و قطعا نباید توقع بازی‌های چون بازی‌های سال قبل را داشت.

شکوری درباره بهترین خرید استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده اما محبی بازیکنی فوق‌العاده تاثیرگذار بوده. همه خوب کار کرده‌اند اما تا این لحظه به نظرم او مفیدتر کار کرده است.

مدافع اسبق آبی‌‌ها درباره عملکرد بازیکنان خط دفاعی گفت: خط دفاعی به دلیل آن که شرایط خوبی را فصل گذشته داشته‌، همان مسیر را در پیش گرفته‌اند و به نظرم اوضاع در این منقطه خوب است. تغییر سیستم در این منطقه؟ انتخاب سیستم 3 یا 4دفاعه به تفکرات سرمربی و تمرینات تیم بستگی دارد. بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و با هر دو سیستم توانایی بازی دارند. خود من هم با هر دو سیستم در استقلال بازی کرده‌ام. ادامه لیگ؟ نه تنها استقلال که همه تیم‌ها بهتر می‌شوند. حس می‌کنم باید صبر کنیم تا هفته ششم که از آن به بعد عیار تیم‌ها مشخص خواهد شد.

شکوری درباره شرایط این روزهای خود عنوان کرد: من و پاشازاده از خوشه طلایی جدا شده‌ایم. اختلافاتی بین او و باشگاه پیش آمد که من به آن ورود نکردم و جدا شدیم. مدتی هم در تمرینات این تیم حضور پیدا کردیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم اتفاقی خوب رقم بزنیم. اخیرا در کلاس‌های A شرکت کرده‌ام و سابقه مربیگری در تیم‌های پایه استقلال و رایکا را دارم. دغدغه مربیگری؟ صددرصد این دغدغه را دارم زیرا در خودم توان انجام این کار را می‌بینم. علم لازم را دارم و منتظر فرصتی مناسب هستم.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال هادی شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد