Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:09:41 GMT

تصمیم الکاظمی برای برگزاری دور بعدی گفت‌وگوی ملی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۲۰۸۶

تصمیم الکاظمی برای برگزاری دور بعدی گفت‌وگوی ملی

یک منبع مطلع در عراق از تصمیم نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور این کشور برای برگزاری دور دوم گفت‌وگوی ملی در روز دوشنبه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منبع آگاه در عراق اظهار داشت که مصطفی الکاظمی قصد دارد دور بعدی (دوم) گفت‌وگوی ملی میان احزاب سیاسی مختلف را در روز دوشنبه هفته جاری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مطلع تأکید کرد که «نخست‌وزیر به منظور ایجاد راه‌حل جهت خروج از بن بست ‌سیاسی، برای برگزاری دور دوم گفت‌وگوهای ملی با حضور همه احزاب سیاسی در روز دوشنبه اقدام می‌کند».

دور اول گفت‌وگوی ملی دو هفته پیش با حضور رهبران احزاب و گروه‌های مختلف به جزء جریان صدر عراق برگزار شد.

مصطفی الکاظمی در دور اول از تمامی رهبران سیاسی عراق دعوت کرد که برای گفتگو حضور یابند و تقریبا تمامی سران احزاب به جزء جریان صدر در این گفت‌وگو حاضر شدند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اخبار عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اخبار عراق گفت وگوی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟