Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری در نشست بررسی مصوبات سفر رییس‌جمهور به روستای لبد بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: در این مراسم معاون و یا نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور و یا یکی از وزیران حضور میدانی پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا ۳۰ شهریورماه امسال باید تمامی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لبد کوهرنگ در حوزه‌های آب، مسکن روستایی، جاده‌سازی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و مخابرات اجرایی، تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

لوازم ضروری زندگی به بی‌بی گل در کوهرنگ واگذار شد

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راه‌سازی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای تکمیل زیرسازی و آسفالت جاده لبد کوهرنگ بسیج و به‌صورت سه شیفت در شبانه‌روز مشغول به‌کار شود.

حیدری یادآور شد: پنجشنبه هفته جاری نشست میدانی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مصوبات سفر رییس‌جمهور به لبد کوهرنگ و مدیران عامل بانک‌های استان به‌منظور تسهیل در پرداخت وام‌های آسیب‌دیدگان ۴۹۶ واحد مسکونی زلزله سال گذشته در بخش‌های بازفت و دوآب‌صمصامی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اصلاح شبکه آب‌رسانی روستای لبد کوهرنگ به‌منظور تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر این روستا تا قبل از ۳۰ شهریورماه جاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان انجام شود.

وی گفت: تعمیر و مرمت مدرسه قدیمی و ساخت دو مدرسه جدید روستای لبد کوهرنگ به‌عنوان مصوبه سفر رییس‌جمهور به این منطقه تا قبل از شهریورماه جاری به پایان رسیده و قابل افتتاح است.

حیدری تاکید کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیران و یا معاونان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و مدیران زیرمجموعه در شهرستان کوهرنگ تا زمان تکمیل و امکان بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر رییس‌جمهور به لبد کوهرنگ در این منطقه حضور داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تجمیع روستا‌های اطراف لبد و استقرار آنان در شهرک رهبری در دستور کار تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش روستای لبد چهارمحال و بختیاری سفر رییس جمهور لبد کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو