Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب بیمه سرمد، برای افزایش و بهبود عملکرد فروش، ارتقای کیفی سطح خدمات و طراحی محصولات نوین بیمه‌ای، برگزار شد. جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب این شرکت، با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جلسه به منظور افزایش و بهبود عملکرد فروش و ارتقای کیفی سطح خدمات بیمه سرمد و همچنین طراحی و خلق محصولات نوین بیمه‌ای، با حضور همه مدیران بخش‌های فنی و بازاریابی برگزار شد تا همه ارکان شرکت، در اقدامی هماهنگ و منسجم، برای ثبت عملکردی فراتر از برنامه مصوب هیات مدیره برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست تخصصی که با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد، با توجه به واگذاری اختیارات صدور، کارشناسی و اصلاح فرآیند‌ها به شعب سراسر کشور و همچنین نمایندگان شرکت، تصمیمات جدیدی برای افزایش اختیارات شعب و نمایندگان اتخاذ شد.

همچنین بر اساس تصیمات اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، راهکاری لازم برای توسعه و افزایش فروش بیمه‌های خرد در بخش بیمه‌های زندگی، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی و بالاخص بیمه‌های مهندسی و مسئولیت با حمایت مدیریت‌های فنی و مدیریت بازاریابی و امور شعب بررسی شد.

بیمه سرمد در راستای هدف‌گذاری جدید قصد دارد، با اصلاح و بهبود شیوه‌های کسب و کار خود و تقویت برند و شخصیت حرفه‌ای سازمان، جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور ارتقا دهد و عنوان نوآورترین شرکت را در صنعت بیمه کسب کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 فنی و بازاریابی هیات مدیره بیمه سرمد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این گردهمایی گفت : در بنیاد هدایت، هم کار راهبردی و هم تحلیلی و هم رصدی در حوزه مساجد انجام داده ایم و توفیقات هزاران مسجد در کشور را باید روایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، باید تفاوت و تحول در تمام عرصه ها رقم بخورد، گفت که این امر در عرصه مساجد، مستلزم کار جدی، راهبردی، رصدی، پشتیبانی هوشمند و مؤثر است و این هم افزایی و اراده های به هم پیوند خورده در قرارگاه ملی مسجد، به تقسیم کار واضح نیاز دارد و باید تکلیف برخی زخم های قدیمی بر پیکر مساجد را مشخص کنیم و برای حل و فصل آنها اراده جمعی داشته باشم.

قمی در پایان تصریح کرد که به تحولی، تغییردهنده مناسبات اجتماعی در حوزه مسجد نیاز داریم و سازمان تبلیغات اسلامی هر آنچه در تقسیم کار ملی و در حوزه مساجد مسئولیت و وظیفه پیدا کند، با جدیت و اخذ به قوت، به سرانجام خواهد رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند