Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال گفت: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم این است که ابتدا پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی را تکمیل می‌کنند و بعد از آن سراغ ساخت طرح‌های جدید می‌روند.

علیرضا پاکدل روز یکشنبه در گفت و گو با ایران اکونومیست در خصوص اقدامات مثبت دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگ ورزش کشورمان این است که پروژه‌های ورزشی کلنگ‌زنی می‌شوند و بعد از آن دو حالت پیش می‌آید؛ یا مدت زمان بسیار زیادی می‌گذرد و دو، یا سه دولت می‌آیند و این پروژه تکمیل نمی‌شود یا در واقع پروژه‌ها را افتتاح می‌کنند اما مشکلات زیادی در آن وجود دارد و آن مجموعه قابل بهره‌برداری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم این است که ابتدا پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی را تکمیل می‌کنند و بعد از آن سراغ ساخت پروژه‌های جدید می‌روند. ما امروز در بحث زیرساخت‌ها باید به این سمت برویم. البته باید کیفی کار شود تا حداقل به استانداردهای روز دنیا نزدیک شویم. 

رییس فدراسیون هندبال در مورد پرداخت پاداش ورزشکاران در دولت سیزدهم گفت: در این خصوص اتفاقات خوبی رخ داد و خیلی سریع پول‌ها پرداخت شد. تنها محل درآمد ورزشکاران و قهرمانان ما همین ورزش است و با توجه به اینکه این عزیزان در آینده به دلیل اینکه بیمه نیستند و شرایط بازنشستگی ندارد، مایحتاج خودشان را از ورزش به دست می‌آوردند و توزیع پاداش‌ها قطعا به بعد انگیزشی آن‌ها برای حضور پر قدرت در عرصه‌های بین‌المللی کمک بزرگی خواهد کرد. این اتفاق از سوی دولت جدید گام بسیار مثبتی بود. 

پاکدل در مورد جوانگرایی ورزشی در دولت مردمی عنوان کرد: به طور قطع دمیدن خون تازه در کالبد ورزش یک اتفاق خوب خواهد بود. گرچه معتقدم باید از حضور پیشکسوتان که عصاره‌های ورزش کشورمان هستند باید در جای خود استفاده کرد اما جوانگرایی در عرصه‌های مدیریتی ورزش به ویژه کسانی که از بدنه جنس آن رشته ورزشی هستند، می‌تواند در رشد و ارتقا آن نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

وی افزود: کمااینکه در برخی رشته‌ها این موضوع خودش را نشان داده و مدیران جوان در این خصوص که دستی بر آتش دارند، نشان دادند در صورت اعتماد، در عرصه مدیرتی گام‌های بزرگی بردارند. انشالله دولت هم از این موضوع حمایت کند و با قدرت از این اتفاق حمایت کند.    

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون هندبال ، علیرضا پاکدل ، دولت سیزدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل دولت سیزدهم دولت سیزدهم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است