Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانه های صهیونیستی اعلام کردند که ضعف قدرت تشکیلات خودگردان فلسطین منجر به افزایش درگیری ها ‌و نابه سامانی اوضاع امنیتی در کرانه باختری شده است.

به گزارش امروز(یکشنبه) ایران اکونومیست، شبکه صهیونیستی کان در گزارشی نوشت که دلیل عملیات اخیر و نابه سامانی اوضاع امنیتی در کرانه باختری کاهش قدرت و سلطه تشکیلات خودگردان فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش آمده است که علیرغم تداوم همکاری های امنیتی میان ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) و دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان، دستگاه های امنیتی فلسطین در اردوگاه پناهندگان و بسیاری از مناطق دیگر کرانه باختری دچار ضعف شدیدی شدند.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است که کاهش قدرت دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل تشدید جنگ ورّاث جایگزینی محمود عباس و نبود افق سیاسی برای حل درگیری ها با اشغالگران است.
این شبکه صهیونیستی می نویسد که افزایش عملیات در کرانه باختری و نا به سامانی اوضاع امنیتی در پی کاهش قدرت حکومت خودگردان فلسطین نشان دهنده نقشی است که دستگاه های امنیتی این تشکیلات برای حفظ آرامش و ممانعت از انجام عملیات علیه اسراییل (رژیم صهیونیستی) ایفا می کرد.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: علیرغم اینکه افراد انجام دهنده عملیات (استشهادی) وابسته به گروه یا مجموعه خاصی نیستند، اما جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی نقش واضحی در تشویق به انجام این عملیات دارند.
همچنین در این گزارش آمده است که اقدامات و درگیری هایی که ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) به طور روزانه در اردوگاه ها و مناطق مختلف کرانه باختری انجام می دهد منجر به تشدید اوضاع امنیتی این مناطق شده است، زیرا این عملیات تنها درحد بازداشت کردن نیست بلکه در بسیاری از مواقع منجر به کشته شدن (شهادت) فلسطینی ها می شود.
این شبکه صهیونیستی می نویسد که کشته شدن (شهادت) فلسطینی ها توسط نظامیان اسراییل در این درگیری ها که از شش ماه پیش ادامه دارد، منجر به تحریک مردم در شبکه های اجتماعی شده است و همین امر منجر به تشکیل مجموعه های مسلح داخلی شد که عملیاتی علیه اهداف اسراییلی ها (اشغالگران) در کرانه باختری انجام می دهند.

پیش از این خبرنگار شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی به تشریح عملیات مسلحانه مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و نگرانی محافل امنیتی و نظامی این رژیم در خصوص گسترش دامنه آن در آستانه فرا رسیدن اعیاد این رژیم پرداخت.

 "نعم نیر" خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش خود از چهار راه "تفوح" در شمال کرانه باختری درباره عملیات مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست ها در این منطقه اعلام کرد: "فکر می کنم که در ارتش از تغییر کردن فضای حاکم سخن می گویند. منظورم عملیات های بیشتر با خشونت بیشتر همراه با افزایش جرات و شهامت مجریان آن است."

وی افزود: ما در هفته های اخیر پنج عملیات تیراندازی را در سراسر کرانه باختری شاهد بوده ایم.

این خبرنگار صهیونیست تصریح کرد: سرویس امنیت داخلی اسراییل (شاباک) حدود ۲۰۰ عملیات تیراندازی را در ۹ ماه گذشته در کرانه باختری (به ادعای این خبرنگار) خنثی کرده است، اما عملیاتی که در این منطقه (چهار راه تفوح) و شمال کرانه باختری و دیگر مناطق شاهد بوده ایم، بر اساس روشی که مجریان آن (مبارزان فلسطینی) بکار برده اند، موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود: ما سه هفته تا زمان اعیاد یهودی فاصله داریم و ارتش اسرائیل اقدامات خود را تسریع کرده و نظامیان اسراییل حتی با هزینه درگیری شدید و جدی به یورش های خود ادامه می دهد و درگیری در بازارها و اردوگاههای فلسطینی پیش رو است. 

این خبرنگار در پایان با اشاره به نگرانی محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص گسترش دامنه درگیری مبارزان فلسطینی با صهیونیست ها در کرانه باختری می گوید، هشدارهایی (درباره وقوع عملیات) وجود دارد و باید این عملیات ها را خنثی کرد؛ قبل از اینکه به اینجا یا سایر چهار راه ها و محورهای سراسر کرانه باختری برسد.

افزایش مبارزه مسلحانه گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می‌روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمود عباس ، تشکیلات خودگردان فلسطین ، کرانه باختری ، اسرائیل ، رژیم صهیونیستی ، فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمود عباس تشکیلات خودگردان فلسطین کرانه باختری اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین تشکیلات خودگردان فلسطین گزارش آمده مبارزان فلسطینی کرانه باختری رژیم صهیونیستی اوضاع امنیتی درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز اظهار داشت: در صورت حمله به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ می‌دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کند.

محمود عباس افز. ئ که رژیم صهیونیستی سه چهارم نوار غزه را نابود کرده و اوضاع در غزه بسیار فاجعه‌بار است.

عباس گفت در صورت حمله زمینی به رفح بزرگترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد که باید راه حلی سیاسی ارائه شود که غزه، کرانه باختری و قدس در چارچوب کشور مستقل فلسطین در کنار هم جمع شود.

ابومازن گفت نگرانیم که رژیم صهیونیستی بعد از غزه، سراغ کرانه باختری بیاید و بخواهد ساکنان آن را به سمت اردن بکوچاند.

کد خبر 6091163 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری