Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل وزیر راه وشهرسازی از اعمال تخفیف ۵۰ درصدی به زائران اربعین خبر داد و گفت: بلیت قطار ترکیبی کربلا فقط به کاروان‌ها فروخته می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شهریار افندی زاده با یادآوری این‌که فروش بلیت اتوبوس به پایانه‌های مرزی از 11 شهریور آغاز شده استف اظهار کرد: 2400  شرکت‌های حمل و نقلی در این بخش وجود دارد که اقدام به جابه جایی مسافران در حوزه بین شهری جاده‌ای می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حل مشکل خرید بلیت به‌صورت اینترنتی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود امسال تقاضای سفر 5 میلیون نفری به سمت کربلا و عراق داشته باشیم که این تقاضای سفر شامل 5 تا 6 درصد در بخش هوایی و ریلی و 94 درصد بخش جاده‌ای است. بر این اساس 1.5 میلیون نفر  از طریق اتوبوس جابه جا خواهند شد.

وی ادامه داد: 60 درصد ناوگان موجود به سمت پایانه‌های مرزی برای جابه جایی زائران حرکت خواهد کرد. از سوی دیگر به مدیران شرکت‌های حمل‌ونقلی اعلام کرده ایم که سفر‌های برنامه‌ای به سمت سفرهای العاده در صورت نیاز متقاضیان تغیر دهند.اجازه داده شد که 50 درصد فروش اینترنتی باشد و تمامی شرکت‌ها بارگذاری را انجام دهند و ما توانسته ایم 180 سرویس به سمت پایانه‌ها هدایت کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که سازمان  هواپیمایی  به تمام ایرلاین ها دستور داده فروش از طریق  سایت باشد و دفاتر فروش بلیت را انجام نمی‌دهند، گفت: در حمل ونقل جاده‌ای اگر مسافری  تا 23 شهریور از هر 6 پایانه مرزی به کشور بازگردد نه تنها مشمول افزایش  75 درصدی بلیت نمی شود بلکه 50درصد کاهش نرخ بلیت نسبت به قیمت فعلی هم شامل حال آنها خواهد شد.

افندی‌زاده یادآور شد: در بخش ریلی هم افزایش قیمت نداشته ایم و بلیت های مسیر کربلا هم فعلا امسال به صورت کاروانی فروخته خواهد شد. 

قیمت 6 میلیونی قطار ترکیبی تهران-کربلا در ایام اربعین/ بلیت قطار کربلا به "اشخاص" فروخته نمی‌شودراه‌اندازی قطار ترکیبی تهران-کربلا از هفته آینده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها