Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@13:09:35 GMT

آخرین آمار ثبت نام زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۲۳۷۸۵

مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد. ناطقان: حمید رضا محمدی گفت: براساس آمارهای موجود تاکنون بیش از دو میلیون و ۳۰۷ هزار متقاضی زیارت در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۵۶۶ هزار نفر با تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه‌های لازم ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج از زائران درخواست کرد هرچه سریع‌تر افرادی که پیش ثبت نام را انجام داده‌اند با مراجعه به سامانه سماح که همچنان باز است، ثبت نام خود را قطعی کنند.

محمدی گفت: این افراد هزینه بیمه ۱۸ هزار تومانی را باید پرداخت کنند تا تحت پوشش خدمات بیمه قرار گیرند و بتواند در صورت نیاز از خدمات بهره مند شوند.

به گفته وی، بیشترین درخواست‌ها و ثبت نام زائران برای اعزام اربعین از اواخر هفته است که اعزام‌ها در هفته آینه به اوج خود می‌رسد.

اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین از ۶ مرز زمینی انجام می‌شود و به گفته سازمان حج روزانه ۱۰۰ هزار نفر برای زیارت مشرف می‌شوند. منبع: مهر برچسب ها: ثبت نام ، زائران اربعین ، سامانه سماح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام زائران اربعین سامانه سماح ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه