Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد محمودزاده روز یکشنبه در آیین افتتاح هنرستان غیردولتی ره‌آورد در کرمان افزود: مسئولیت ما در آموزش و پرورش سنگین است زیرا تربیت نیروی انسانی، جامعه سازی و تمدن سازی نیازمند آموزش و پرورش متناسب با آرمان های انقلاب است و باید با جدیت و تلاش مضاعف در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

وی اظهار داشت: تربیت دانش آموزانی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران، مقتصد، خلاق، متدین با برجستگی های علمی و فکری مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش بر اساس اسناد بالادستی (سند تحول بنیادین) و بیانیه گام دوم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش از موسسان مدارس غیردولتی به عنوان خیرین مدرسه‌دار نام برد و تصریح کرد: موسسان مدارس غیردولتی دارایی خود را در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور صرف می کنند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۶ میلیون دانش آموز در کشور خاطرنشان کرد: بودجه های آموزش و پرورش جوابگوی هزینه تحصیل تمام دانش آموزان نیست پس مشارکت مردم، نهادهای دولتی و غیردولتی و بنگاه های اقتصادی در فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش ضروری است.

محمودزاده با تاکید بر اینکه باید مسیر را برای حقوق موفق موسسان در نظام تعلیم و تربیت فراهم کنیم گفت: تایید صلاحیت حرفه ای و سخت افزاری و نرم افزاری موسسان برای حضور در مدارس غیردولتی مورد تاکید ماست.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی افزود: اجرایی کردن سند تحول بنیادین و مهندسی کیفیت در مدارس غیردولتی بویژه کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی و تربیتی مهمترین راهبرد ماست.

وی ادامه داد: مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش و مدیریت مردمی مدارس از دیگر رویکرد های آموزش و پرورش در سازمان مراکز و مدارس غیردولتی است.

محمودزاده همچنین بر ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی در مدارس تاکید کرد و افزود: با مروری بر زندگی خاضعانه سردار شهید سلیمانی به این نتیجه می رسیم که همه فعالیت های ایشان برای رضای خداوند بود که کارهای ایشان را ماندگار و اثربخش کرد.

وی تاکید کرد: باید راه و رسم و آرمان های شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم و به عنوان مسئول در راستای تحقق الگوی مدیریتی شهدا بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گام برداریم.

برچسب‌ها کرمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش کرمان کرمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش کرمان سند تحول بنیادین مدارس غیردولتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

بر اساس این گزارش، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه روز گذشته این شورا تصویب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم