Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه بیماریهای غیر واگیرمعاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در راستای حذف تراخم چشم، ویزیت و بررسی مراقبتی ۸۰ تَن از گروه هدف حذف تراخم چشم در طولای قشم توسط رئیس اداره سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، دکتر سید فرزاد محمدی رئیس اداره سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت افزود  :ایران در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب گواهی کنترل تراخم چشم از سوی  سازمان جهانی بهداشت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ، عنوان کرد : در ادامه این بررسی مراقبتی افراد واجد شرایط روستای طولای قشم، از نظر  موارد احتمالی مشکوک تراخم فعال و یا سیکاتریسل مورد بررسی مراقبتی قرار گرفتند.

مدیر گروه بیماریهای غیرواگیرمعاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت  :در این بررسی که به سرپرستی دکتر سید فرزاد محمدی فوق تخصص قرنیه و رئیس اداره سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی وزارت بهداشت و تیم همراه انجام شد، ۸۰ نفر از ساکنین روستای طولا که با علائم یا نشانه های احتمالی تراخم  توسط پزشک و تیم سلامت مرکز جامع سلامت حضرت زینب طولا در ضمن غربالگری انتخاب شده بودند، تحت معاینه تیم تخصصی چشم پزشکی و تراخم قرار گرفتند.

دکتر مریم ذاکری اعلام کرد بنا به اظهار دکتر محمدی فوق تخصص قرنیه در این بررسی، مواردی از تراخم فعال یا تریکیاز پلک مشاهده نشد.

ذاکری ادامه داد  :علاوه بر معاینه و بررسی کودکان زیر ۱۰ سال و زنان باردار، به تعداد دیگری از مراجعه کنندگان مرکز جامع سلامت حضرت زینب  روستای طولا، خدمت چشم پزشکی توسط تیم چشم پزشکی به صورت رایگان ارائه شد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویزیت حذف چشم برنا هرمزگان گروه هدف تراخم طولا قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان