Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه صبح یکشنبه در آئین اختتامیه ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه گفت: این رویداد فرهنگی مذهبی از هفتم تا یازدهم شهریورماه در محله خورشید آباد مأمونیه برگزار شد که با استقبال مردم متدین و ولایتمدار این منطقه همراه بود.

احمد جوانمرد ادامه داد: در این دوره از سوگواره ۹ گروه تعزیه خوانی از شهرستان زرندیه به همراه یک گروه میهمان از استان البرز حضور داشتند که به اجرای مجالس تعزیه متنوعی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمرد تصریح کرد: هیئت داوران این دوره از سوگواره آقایان مسیح الله کریمی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان ساوه، اسماعیل مجللی از هنرمندان صاحب نام شهرستان اراک و مؤلف کتاب شبیه نامه و دکتر محسن آقا حسنی از اساتید دانشگاه و هنرمندان مطرح استان قم بودند و در پایان این مراسم از نفرات برگزیده با اهدا لوح، تندیس و هدایای نقدی تقدیر شد.

گفتنی است بر اساس نظر هیئت داوران نفرات برگزیده ششمین سوگواره تعزیه زرندیه در رشته‌های مختلف به این شرح معرفی شدند.

بچه خوان:
مقام اول سبحان منکشف
مقام دوم مشترک یاسین تیموری و غلامرضا مانیان

زنانه:
مقام اول رحیم مطیع
مقام دوم احسان صدرالدین
مقام سوم مشترک حسن نایبی و غلام معصومی

امام خوان:
مقام اول علی اوتادی
مقام دوم ابوالفضل ترابی
مقام سوم مشترک یعقوب سلمانیان محمدرضا لوایی

جوان خوان:
مقام دوم علی مولوی
مقام سوم سید امیر کمالی

شهادت خوان:
مقام اول آقای منصور اوتادی از عین آباد
مقام دوم محمد تنها از زاویه
مقام سوم مشترک مجید مسرور از خورشید آباد و مجید کاظمی

مخالف سرپا:
مقام اول مشترک مشترک حمیدرضا رمضانلو از پرندک و سید جعفر میریان از پیک
مقام دوم مشترک ابوالفضل سعادت و سید امید کشفی
مقام سوم حسین هشاک

مخالف تخت:
مقام اول مهدی علامتی
مقام دوم مشترک بهمن حسینخانی و مرتضی مهری
مقام سوم حسین اوتادی

مخالف مکمل:
مقام اول مهدی امیر حسینی
مقام دوم مسعود شهلا
مقام سوم امیرحسین روحانی

ترومپت:
مقام اول علی تنها
مقام دوم سیدحسن شهیدیان
مقام سوم سیدمجتبی حسینی

نی:
حمیدرضا لوایی شایسته تقدیر

طبل:
مقام دوم سیدجواد حسینی
مقام سوم حامد بیاتی

کد خبر 5581124

منبع: مهر

کلیدواژه: زرندیه تعزیه خوانی سوگواره هنر عاشورایی اربعین حسینی بوشهر هفته دولت اربعین 1401 کرمانشاه ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران عکس استانها خراسان رضوی مقام اول مقام دوم مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۲۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است

اکبر قنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی، شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در محل آموزش و پرورش را گامی ارزشمند در پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و درخواست‌های همکاران فرهنگی دانست و افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه ویژه ای در تجلیل از مقام شامخ معلم خواهیم داشت، تا بتوانیم این جایگاه برجسته را نزد دانش آموزان بیش از گذشته ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، عملکرد مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در دو سال گذشته را تحولی عظیم دانست و افزود: کسب رتبه برتر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر در راهیان نور دانش آموزی، افزایش چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی، کسب ٢٧ مقام ورزشی تیم‌های ورزشی در سطح استان تهران، راهیابی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور از جمله توفیقات به دست آمده است.

قنبری همچنین به رشد فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش اسلامشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی، چندین مدرسه تخریب و بازسازی شد و در این خصوص ٢۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، که ١٠٠ کلاس درس تحویل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی و بهسازی، زیباسازی مدارس شاهد یک تحول و رشد چشمگیری در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر بوده ایم که این تلاش‌های تحولی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6098711

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • «اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد